Skrellaren Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Etter å har brukt XP i årevis, blir eg lettare irritert over måten ein behandlar filer på i Windows Explorer i Vista. Problemet ligg i at det ikkje verkar som det er lagt opp til at ein skal ha filene (lydfiler, videofiler etc..) sine på ein annan disk enn den disken Vista er installert på. Eg snakkar altså om den mappa som i XP hadde "my documents" som defaultnamn. I XP kunne ein berre velgje "my documents"-mappa, for så å høgreklikke og omdirigere den til t.d. [d:\files\]. I Vista har du i staden [desktop\user\undermapper], og kvar av desse undermappene (som "musikk", "bilete", "film") må omdirigerast manuelt (t.d. "musikk" til [d:\files\musikk], osv..). Det virkar også som om der ikkje er nokon enkel måte å opprette fleire slike undermapper (om eg t.d. ville ha ei som heitte "3Ds-filer"). Er det nokon der ute som har tips om korleis filbehandling i Vista kan gjerast litt mindre smertefullt? Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 hva i alle dager har det å si om filene ligger på en såkalt "mine dokumenter" mappe? har da vell ingenting å si om du lager deg en snarvei til noe du kan kalle for dokumenter å legger den på skrivebordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå