EinarEriksen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Treo 500 er Palms siste skrik. Stikkord er Windows og fullt tastatur. Les mer Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 En skuffende lansering :/ Hadde håpet på noe rettet direkte mot oss Europeere og ikke en klassisk Amerikansk Palm. Jeg tenker nå på design, utforming og bruksmåte. Var en positiv overraskelse at de faktisk kom med en Windows mobile telefon da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ganske stygt design spør du meg.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 det er mange som ikke liker utseende på telefoner med qwerty-tastatur under en bredskjerm. Greit nok, men det er utrolig brukervennlig! Synes derfor det så ut som en fin nok tlf, men skuffet over denne første informasjonen hvor jeg ikke kan se noe om 3g. Jeg kunne tenkt meg en htc s730 / dopod c730. Jeg ANER ikke hvorfor htc ikke selger de i europa. WHY? tell me why!? I stedet tror jeg kanskje jeg kjøper meg en sånn der touch, hvis jeg uansett ikke skal ha hsdpa... Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 det er mange som ikke liker utseende på telefoner med qwerty-tastatur under en bredskjerm. Greit nok, men det er utrolig brukervennlig!Synes derfor det så ut som en fin nok tlf, men skuffet over denne første informasjonen hvor jeg ikke kan se noe om 3g. Jeg kunne tenkt meg en htc s730 / dopod c730. Jeg ANER ikke hvorfor htc ikke selger de i europa. WHY? tell me why!? I stedet tror jeg kanskje jeg kjøper meg en sånn der touch, hvis jeg uansett ikke skal ha hsdpa... 9487080[/snapback] Telefonen har også 3G, som gjør at du kan surfe på internett i levelige hastigheter. Super-3G har den imidlertid ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg