Askeflink Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 IMO så er Brawl verdig nok Wii i seg selv. Melee er fremdeles det spillet jeg spiller definitivt mest i dag og jeg har masse morro med det. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 hmm nå har jeg fått komponent kabelen min.. men synes fortsatt det er litt blurry bl.a når jeg fisker på Zelda... er kun zelda jeg ser sånt... når jeg ser sluken så er liksom fargene på den pinnen litt på siden Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hmm nå har jeg fått komponent kabelen min.. men synes fortsatt det er litt blurry bl.a når jeg fisker på Zelda... er kun zelda jeg ser sånt... når jeg ser sluken så er liksom fargene på den pinnen litt på siden 9557064[/snapback] regner med at du har byttet om til 480p inne i menyen? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 seff ^^ ellers i andre spill er det helt nydelig.. ser klart å fint forskjellen er bare det i zelda... noen andre som har det sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå