Gå til innhold

Bortkastet Penger på Wii?


Jimmarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaha... Kan jo selge denn som du sier men er det mulig og få igjenn brukbar pris da? har liksom betalt 2500 og prøvd den en gang... står litt fast i zelda og... lurer på om jeg skal selge den og heller legge pengene i ny PC som jeg skal ha uansett... men kan jo også få låne litt Gamecubespill og spille litt Smash å sånn... har aldrig prøvd Gamecube noe særlig... å er jo en Fan av de gamle mario spillene.. Mario Kart og Super Mario World osv.. har Super nintendo... Er neimen ikke sikker jeg... håper det kommer noen spill vert å ha wii for.. smash Brawl ser morsomt ut...

 

Tror jeg beholder den kanskje jeg.. har jo stipend nå så får ca 1500 hver måned... 2 mnder så har jeg jo en wii til for å si det sånn... så PC skal det bli uansett...

Er ikke lett dette her..

Endret av DeTrix
Lenke til kommentar
Hei.. Har nettop Kjøpt Nintendo Wii og spilt litt Zelda Twilight Princess og Wii sports.. må si jeg angrer kjøpet... Har fra før PS3 og angrer ikke i det heletatt.. men Tviler litt på Wii.. hva burde jeg gjøre?

9480550[/snapback]

 

Hvor langt har du kommet i Zelda? Det begynner utrolig dårlig, men tar seg veldig opp etter hvert. Gi det litt tid.

 

Ville uansett prøvd mer enn to spill før jeg vraket den. Er en del spennende på vei nå.

 

Hvis du bestemmer deg for å selge får du sikkert rundt 2000 for alt.

Lenke til kommentar
Hei.. Har nettop Kjøpt Nintendo Wii og spilt litt Zelda Twilight Princess og Wii sports.. må si jeg angrer kjøpet... Har fra før PS3 og angrer ikke i det heletatt.. men Tviler litt på Wii.. hva burde jeg gjøre?

9480550[/snapback]

 

Hvor langt har du kommet i Zelda? Det begynner utrolig dårlig, men tar seg veldig opp etter hvert. Gi det litt tid.

 

Ville uansett prøvd mer enn to spill før jeg vraket den. Er en del spennende på vei nå.

 

Hvis du bestemmer deg for å selge får du sikkert rundt 2000 for alt.

9480808[/snapback]

Oki Takk skal du ha...

Lenke til kommentar
Håper ikke jeg også blir såpass skuffet som trådstarter tydeligvis ble, skal gå til anskaffelse av den lekre lille konsollen på fredag. (Stipend. <3)

 

Gleder meg til å endelig prøve TP.  :love:

9481194[/snapback]

Bare pass på at du kjøper med gode kabler til Wii'en din fra dag 1, ellers vil du få et dårlig inntrykk av Zelda. Merket selv en relativt stor forskjell fra kompositt til komponent.

Lenke til kommentar
Er det vel ikke? Om man selv mener at en konsoll er bedre enn en annen, gjør man jo som man selv synes og ikke følger en spillanmelders mening. Spillanmeldelser er også personlige meninger, og de er ikke ment som noen fasit på noen måte.

9481209[/snapback]

 

Hæ ? Haha.

 

Er da mye mer objektivt å se på anmeldelser enn hva fanboys presterer å komme med.

 

Hvis konsoll A har 20 spill som har et snitt på 90%+ hos gamerankings.com f.eks mens konsoll B har 2, så er det jo riemlig drøyt å si at konsoll B er best.

 

Sier seg selv at de fleste som er interessert i spill vil da foretrekke konsoll A med mindre man er en blind fanboy.

9481270[/snapback]

 

så har 360 vært ute i milliarder av måneder lengre enn wii også da

gi wii et år til så kommer det til å være masse spill til det

Lenke til kommentar

Jeg står på mitt om at 80% av de gode spillene på 360 er fps eller tredjepersons skytespill, De resterende 20% er adventure, og bilspill og noe sportspill.

 

Jeg kan komme på ca 3-4 spill som er på 360 og som egner seg for barn (ikke medregnet arcade spill) Viva pinjata, Lego starwars, Fifa, og fler kommer jeg ikke på sånn i farten, men det er nok noen få jeg har glemt.

 

Vil du at jeg skal ta bilde av 360n min kanskje? Jeg eier ingen annen konsoll enn den, men har tenkt til å gå til anskaffelse av en Wii siden 360 har totalt manko på plattformspill og jeg synes kontrollsystemet til Nintendo virker veldig morsomt, samt at det er en del spill jeg har lyst på til den kosollen, og etter min mening så virker det som en morsommere konsoll dersom man er fler som spiller, men det kan jo diskuteres.

 

Skulle gjerne hatt alle 3 konsollene jeg for slik jeg ser det så har alle 3 konsollene mange spill som virker utrolig bra.

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Here we go again, tør jeg spørre hva Fanboyisme og X360 har med tråden å gjøre? Enkelte er forferdelig flink med trolleri og trollera, hva med å bli like flink å holde det on topic?

 

Anyway.

 

Hei.. Har nettop Kjøpt Nintendo Wii og spilt litt Zelda Twilight Princess og Wii sports.. må si jeg angrer kjøpet... Har fra før PS3 og angrer ikke i det heletatt.. men Tviler litt på Wii.. hva burde jeg gjøre?

 

For å svare deg helt konkrete og på topicen. Du har et meget godt spill i Twilight Princess, og ikke la deg miste mote av at du står fast, om du står så fast at du ikke vet hva du skal gjøre har vi en tråd her i forumet som du kan gjøre bruk av. Twilight Princess er et av de beste spillene på Wii til nå, så det er ikke lurt av deg å legge det fra deg med det første.

 

Av andre spill til Wii som er ute har du Resident Evil 4 og Excite Truck som kan anbefales varmt. Resident Evil 4 er jo et litt gammelt spill, men Wiimoten gjør det til en morsom og ny opplevelse, så det er verd det.

 

Wii har og noen gode spill på vei i høst som Mario Galaxy, Metroid Prime 3 og Super Smash bros: Brawl. Det kommer og et lovende spill som heter "No more Heros", men når det kommer er jeg dessverre usikker på.

 

Wii har og Virtual Console og et fint bibliotek av spill fra Gamecube som er godt anbefalt. Metroid Prime og Metroid Prme 2: Echos til NGC er verd å investere i, samt Zelda: Wind Waker. Ikke la den grafiske stilen i Wind Waker skremme deg, for spillet er faktisk meget underholdene og et verdig Zelda spill.

 

Du har og muligheten til å laste ned de aller fleste Zelda spillene på Virtual Console om du har lyst å prøve de gamle spillene i Zelda serien. Jeg mener at du i det minste burde forsøkt Ocarina of Time om du ikke har gjort det, samt at du kan laste ned Mario spillene og, siden du sa du likte det.

 

Alt i alt vil jeg anbefale deg å beholde Wii konsollen din en liten stund til. Den er ikke året gammel, så du må nok smøre deg med tålmodighet til gromspillene kommer. Jeg for min del har investert i en X360, så nå for tiden står Wiien min litt stille mens jeg koser meg med Forza 2 og Bioshock.

 

Siden du har PS3 kan du jo kjøpe noe spill til den siden du er fornøyd med den, og vente litt til det kommere noen titler på Wii som er verd å ha. Grunnen til at jeg ikke vil anbefale deg å selge Wii konsollen er at jeg mener at har du først investert i den er det mye mer verdi i den om du beholder den enn om du selger den. Skal selv investere snart i PS3 så jeg har alle 3 konsollene. På den måten går du ikke glipp av noen spill i måndene som kommer :)

Lenke til kommentar
Hei.. Har nettop Kjøpt Nintendo Wii og spilt litt Zelda Twilight Princess og Wii sports.. må si jeg angrer kjøpet... Har fra før PS3 og angrer ikke i det heletatt.. men Tviler litt på Wii.. hva burde jeg gjøre?

9480550[/snapback]

 

Hvor langt har du kommet i Zelda? Det begynner utrolig dårlig, men tar seg veldig opp etter hvert. Gi det litt tid.

 

Ville uansett prøvd mer enn to spill før jeg vraket den. Er en del spennende på vei nå.

 

Hvis du bestemmer deg for å selge får du sikkert rundt 2000 for alt.

9480808[/snapback]

 

 

Helt enig i det med zelda.... angret meg litt i begynelsen :cry: Men nå digger jeg det :thumbup:

 

 

blir bare bedre og bedre :dribble:

Lenke til kommentar

Pengene er ikke bortkastet! Spillene kommer som flere her har sagt. Man kan ikke leve i nuet da alle med litt vett i hue vet at det ofte tar 1år ++ før en konsoll kan vise til ett godt spillutvalg. Titlene kommer i høst/vinter nå! Bare å glede seg.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...