Gjest lifehasafunnyway Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 hallo, jeg har et lite "problem" det er det at jeg er ganske beskjeden. det varierer jo hvem ejg er med da. men nå har jeg begynt på ny skole, for 3 uker siden, å jeg tenker hele tiden at jeg må være litt mindre beskjeden, jeg tenker ting jeg kan svare å si, men når det kommer til det så ender det alltid med at jeg sier de dummeste ting. jeg klarer aldri å ta igjen. uasnett havd et gjelder, jeg vet at jeg kan klare ting med tør aldri, så når jeg kommer hjem fra skolen angrer jeg alltid...noen andre som har det sånn? evt hva kan jeg gjøre for å "manne meg litt meg opp" Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ikke tenk "ikke vær beskjeden/skjenert". Tenk heller "vær selvsikker!", Det funker Lenke til kommentar
knegg Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) eg er vell og sånn. men det er vell helst fordi eg har nåken jævla brølaper til klassekamerata. men egentlig er det ikkje eit problem. meg eg og du tenker før vi snakker, ergo vi er smarte. en tap vinn situasjon kansje spørs om du har berre nye klassekamerater da.. meir usikker da muligens Endret 12. september 2007 av knegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå