Gå til innhold

Hvor mange meldinger i innboks Motorola T720

Børge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig vitsen med å ha så mange meld!!!

for å slippe å rydde opp og slette etter en halv dag?????!!!!!!!!!1

forrige mobilen jeg hadde var 7110, og tilogmed den hadde større inbox enn t720!!!!!!! også kunne man lage nye mapper og styre på!!!!!!!!!1

Her er tilogmed min "ikke-så-rå" 3510 mye bedre enn t720 (prøver for all del ikke å reklamere for den) :)

150 meldinger plass i telefon minnet (+20 SIM kort?).

Minnet er vel egentlig det eneste som holder liv i denne mobilen (også GPRS da, hehe).

Men uansett, dere forstår jo poenget mitt :roll:

jepp, t720 er egentlig ganske lite gjennomført.

altså, det er 2003, og vi får én oppføring per navn (nesten så man begynner å mimre tilbake til den første mobilen jeg hadde (motorola cd160) for 5 år siden.. hvor man måtte legge inn "navn jobb" og "navn hjem" og "navn mobil"), sms-inbox på simkortet, men utboxen er på det interne minnet (som er både kjappere og har betydelig mer plass), batteritid som også minner om cd160'en..

i det hele tatt..

• 2 uker senere...

Til gtpassat: Du har altså Telenor abb. og 54 mld. i innboks, måleren er på halv? Åssen i Hæ....e klarte du det? Btw: et tips til de som har samme minneproblem som meg: velg en melding, valg, videresend, slett det som står om dato og sånt, velg så ferdig, men ikke send. Da kan du lagre den i Utkast og vips så er det lagret i telefonen. litt tungvint er det, men men...

Til gtpassat: Du har altså Telenor abb. og 54 mld. i innboks, måleren er på halv? Åssen i Hæ....e klarte du det? Btw: et tips til de som har samme minneproblem som meg: velg en melding, valg, videresend, slett det som står om dato og sånt, velg så ferdig, men ikke send. Da kan du lagre den i Utkast og vips så er det lagret i telefonen. litt tungvint er det, men men...

Jeg har nå byttet til netcom og har i skrivende stund 18 meldinger i innbox og 19 i utbox og minnemålersen står på 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...