Gå til innhold

Hvor mange meldinger i innboks Motorola T720

Børge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er tilogmed min "ikke-så-rå" 3510 mye bedre enn t720 (prøver for all del ikke å reklamere for den) :)

150 meldinger plass i telefon minnet (+20 SIM kort?).

Minnet er vel egentlig det eneste som holder liv i denne mobilen (også GPRS da, hehe).

Men uansett, dere forstår jo poenget mitt :roll:

Lenke til kommentar

jepp, t720 er egentlig ganske lite gjennomført.

altså, det er 2003, og vi får én oppføring per navn (nesten så man begynner å mimre tilbake til den første mobilen jeg hadde (motorola cd160) for 5 år siden.. hvor man måtte legge inn "navn jobb" og "navn hjem" og "navn mobil"), sms-inbox på simkortet, men utboxen er på det interne minnet (som er både kjappere og har betydelig mer plass), batteritid som også minner om cd160'en..

i det hele tatt..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til gtpassat: Du har altså Telenor abb. og 54 mld. i innboks, måleren er på halv? Åssen i Hæ....e klarte du det? Btw: et tips til de som har samme minneproblem som meg: velg en melding, valg, videresend, slett det som står om dato og sånt, velg så ferdig, men ikke send. Da kan du lagre den i Utkast og vips så er det lagret i telefonen. litt tungvint er det, men men...

Lenke til kommentar
Til gtpassat: Du har altså Telenor abb. og 54 mld. i innboks, måleren er på halv? Åssen i Hæ....e klarte du det? Btw: et tips til de som har samme minneproblem som meg: velg en melding, valg, videresend, slett det som står om dato og sånt, velg så ferdig, men ikke send. Da kan du lagre den i Utkast og vips så er det lagret i telefonen. litt tungvint er det, men men...

Jeg har nå byttet til netcom og har i skrivende stund 18 meldinger i innbox og 19 i utbox og minnemålersen står på 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...