Børge Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei, Jeg får fortsatt ikke mer enn ca 10-11 meldinger i innboks på min Motorola. Jeg hører at det er andre som får flere meldinger! Er dette tilfelle og hva bør jeg evt. gjøre? Mvh Børge Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 får 20 her, men det er fordi jeg har netcom-simkort. hadde 12 før, med tele2. Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 jeg har på det meste hatt 22 mld--(har NetCom young talk) Hva er egentlig vitsen med å ha så mange meld!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hva er egentlig vitsen med å ha så mange meld!!! for å slippe å rydde opp og slette etter en halv dag?????!!!!!!!!!1 forrige mobilen jeg hadde var 7110, og tilogmed den hadde større inbox enn t720!!!!!!! også kunne man lage nye mapper og styre på!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Her er tilogmed min "ikke-så-rå" 3510 mye bedre enn t720 (prøver for all del ikke å reklamere for den) 150 meldinger plass i telefon minnet (+20 SIM kort?). Minnet er vel egentlig det eneste som holder liv i denne mobilen (også GPRS da, hehe). Men uansett, dere forstår jo poenget mitt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 jepp, t720 er egentlig ganske lite gjennomført. altså, det er 2003, og vi får én oppføring per navn (nesten så man begynner å mimre tilbake til den første mobilen jeg hadde (motorola cd160) for 5 år siden.. hvor man måtte legge inn "navn jobb" og "navn hjem" og "navn mobil"), sms-inbox på simkortet, men utboxen er på det interne minnet (som er både kjappere og har betydelig mer plass), batteritid som også minner om cd160'en.. i det hele tatt.. Lenke til kommentar
sinmate Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg er oppi 25 med mitt netcom kontant simkort... Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har 33 i innboks og 27 i utboks Lenke til kommentar
Magz Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har 33 i innboks og 27 i utboks Åssen fikk du så mange? åssen abonoment har du? Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har telenor, men det er plass til mange fler enda Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 hvilken firmware har du? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har telenor, men det er plass til mange fler enda Åssen da? Lenke til kommentar
totto103 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 I skrivende stund har jeg 70 meldinger i innboksen og 29 i utboksen i tillegg til ett utkast og ett hurtignotat. Det skulle bli 101 meldinger totalt. Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Åssen da? Jeg har 54i inn og 26 i ut nå og hvis jeg går inn på minnemåler er den ikke halv en gang 8) 8) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Til gtpassat: Du har altså Telenor abb. og 54 mld. i innboks, måleren er på halv? Åssen i Hæ....e klarte du det? Btw: et tips til de som har samme minneproblem som meg: velg en melding, valg, videresend, slett det som står om dato og sånt, velg så ferdig, men ikke send. Da kan du lagre den i Utkast og vips så er det lagret i telefonen. litt tungvint er det, men men... Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Til gtpassat: Du har altså Telenor abb. og 54 mld. i innboks, måleren er på halv? Åssen i Hæ....e klarte du det? Btw: et tips til de som har samme minneproblem som meg: velg en melding, valg, videresend, slett det som står om dato og sånt, velg så ferdig, men ikke send. Da kan du lagre den i Utkast og vips så er det lagret i telefonen. litt tungvint er det, men men... Jeg har nå byttet til netcom og har i skrivende stund 18 meldinger i innbox og 19 i utbox og minnemålersen står på 1. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Rart....Jeg har 24 meld på min inbox nå....har sense jeg..Kansje det har noe med dynamisk minne?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå