Straits Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, skal oppdatere biosen på mitt Asus M2N32-SLI Deluxe kort nå, og dette er første gangen. Bruker Asus update tool som fulgte med kortet. Spørsmålet er hvor lang tid det programmet skal bruke, jeg er litt nervøs for bios er litt scary når man ikke er helt sikker på hva som skjer... Det står nå "Begin to erease EEPROM"... Får ikke bevege musa og er mildt sagt nervøs! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Et par, tre minutter kanskje. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Ok, da trur jeg det har skjedd noe, eller det skjer ikke noe! :S Noen forslag? Bare satse på at pc'en hang før oppdateringa starta, og bare rs'e? eller? Lenke til kommentar
Straits Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Da tok jeg sjansen på å restarte... Gikk et sukk igjennom meg når pc'en funka igjen.. Og jeg som hadde begynt å lete etter c2d, mulig det var et tegn på at amd kommer sterkere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå