Gå til innhold

Bedre NHL 08 framerate på X360.

lektroluv

Anbefalte innlegg

PS3 er en fantastisk maskin, men har uflaks med utviklere.

Tja, det er jo også en måte å si det på. :)

En annen måte å si det på er at Sony har levert dårlige utviklerverktøy, som gjør at utviklerne ikke gidder bruker tid/penger på den.

Er synd, men realitet.

9482914[/snapback]

This beggs to differ

This also beggs to differ

Hele greia er at EA ikke har tatt seg bryet med å sette seg inn i Ps3, ikke at den er vanskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EA og MS er jo svært koselige med hverandre om dagen.

Nå som fjompenissen Peter Moore er i EA vil nok ps3 arbeidet være labert fra den kanten.

Det er ikke noe stort tap egentlig da EA generelt suger som spillselskap

9491021[/snapback]

Peter Moore sa at fra og med fifa tror jeg det var så ville PS3 versjonene ha samme framerate som 360 i fremtiden.

Lenke til kommentar
Peter Moore starta i EA 17 juli. Madden 08 ble sluppet 15 august.

Hvor mye inflytelse tror du han hadde over det spillet?

"Ok folkens, første punkt på agendaen: Halvere framraten til PS3 versjonen. Kom igjen gutter, dere har 1 måned til å fikse dette på!".

9491082[/snapback]

nekter å tro at ett så resurs sterkt firma som EA ikke kan kode ps3.

De kan om de vil. De bare gidder ikke.

Har de blitt smurt? kanskje. det er alt jeg sier

Lenke til kommentar
Peter Moore starta i EA 17 juli. Madden 08 ble sluppet 15 august.

Hvor mye inflytelse tror du han hadde over det spillet?

"Ok folkens, første punkt på agendaen: Halvere framraten til PS3 versjonen. Kom igjen gutter, dere har 1 måned til å fikse dette på!".

9491082[/snapback]

Haha! Regner med, eller i det minste håper, at ironien sitter løst hos deg i dag.

En mann med så lang fartstid innen spillbransjen har nok en større grad av seriøsitet enn du tilegner han.

Hva skal være motivet for å pisse i sitt eget reir, nå som han ikke lengre er ansatt i MS?

PS3 har hatt en kronglete start med flere tilfeller av dårlig optimaliserte spill samt et (i mine øyne) labert spillutvalg.

Sony er derimot et konsern med massive ressurser i bakhånd og vi vet alle at de kommer sterkere tilbake.

Takk og lov for dette da det bare har positive konsekvenser i form av høyere kvalitet på spill til alle konsoller.

Har ikke PS3 og kjøper meg neppe konsollen på en god, god stund, men priser meg lykkelig over at den eksisterer da dette presser krav til kvalitet opp og pris ned.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
er det bare meg eller gikk alt mulig mye kjappere på demoen på av Nhl08 på P3 ?  selvom det  ikke er 60Hz

9492247[/snapback]

Det er nok du, går mye smoothere på 360 demoen når spillerene "springer" rundt på banen

Også er det ikke snakk om 60 Hz, men 60 frames pr second Vs 30

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
er det bare meg eller gikk alt mulig mye kjappere på demoen på av Nhl08 på P3 ?  selvom det  ikke er 60Hz

9492247[/snapback]

Det er nok du, går mye smoothere på 360 demoen når spillerene "springer" rundt på banen

Også er det ikke snakk om 60 Hz, men 60 frames pr second Vs 30

9492950[/snapback]

:thumbup: det jeg mente . smart du hehe .. likte ps3 demoen selvom jeg fikk jævlig vondt i hodet etterhvært

Endret av aoottis24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...