lektroluv Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Now for the bad news PS3 owners. EA once again does you a huge disservice. With its first NHL title on PS3, EA has really dropped the ball visually. While the gameplay and feature set is identical to 360, the framerate is not. And while EA would like to say the PS3 version runs at 30 frames per second, that's questionable. PlayStation editor Greg Miller put it best upon first seeing NHL 08 running on PS3: "It looks like they're playing hockey under a strobe light." You can still play and enjoy NHL 08 on PS3, but don't you deserve a perfect framerate? Shouldn't you demand a better-looking game? Write your Congressman and get EA to pay the PS3 a bit more respect. Nearly a year into its life, the PS3 should have sports games that run smoothly. Kilde Tørr nesten ikke poste dette, siden forumets faste hylekor ikke tåler kritiske artikler, men det er da viktige nyheter (Syntes iallefall jeg). Lenke til kommentar
Crackerjack Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er som vanlig dette her. Elendig framerate på PS3 versjonene. 60fps på 360 mot 20-30fps på PS3. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fakta er fakta Håper det blir slutt på dette i 09 spillene, selvom jeg aldri har likt noen av disse EA spillene. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kjipt for de som liker NHL. For min del så kunne spillet hatt 10fps, aldri brydd meg om NHL eller NBA spilla. Lenke til kommentar
Crackerjack Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kjipt for de som liker NHL. For min del så kunne spillet hatt 10fps, aldri brydd meg om NHL eller NBA spilla. 9480577[/snapback] Er jo det samme med Madden og blir vel det samme med Fifa. Men folk bryr seg jo ikke om kvalitet så de kjøper jo PS3 versjonene uansett. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Synd, men spiller ingen rolle for meg. Kjøper uansett multiplatform spill til 360 da jeg foretrekker kontrolleren og er litt achievementhore . Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har aldri hatt helt sansen for EA sine sportsspill, men NHL 08-demoen var ganske bra faktisk! Kjipt for PS3-folket dette ja Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hva skal man si her som ikke har blitt sagt før? Lenke til kommentar
Crackerjack Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hva skal man si her som ikke har blitt sagt før? 9481330[/snapback] Man kan si at PS3 eiere heller burde kjøpe NHL2K8 som er 60fps på PS3 og er også et mer realistisk hockey spill enn 08. Problemet er bare at det kommer som regel en del senere til Europa. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 For meg blir det omtrent slik: "EA Sports! It's NOT in the game!" Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hva skal man si her som ikke har blitt sagt før? 9481330[/snapback] Man kan si at PS3 eiere heller burde kjøpe NHL2K8 som er 60fps på PS3 og er også et mer realistisk hockey spill enn 08. Problemet er bare at det kommer som regel en del senere til Europa. 9481359[/snapback] 2k pleier å ha bedre spill, men i år ser det faktisk ut til at EA har det beste. 2k8 har fått litt blanda mottagelser... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Hva skal man si her som ikke har blitt sagt før? Enig. EA har tilogmed gått ut og sagt offisielt at de satser først og fremst på Xbox 360. Hva annet kan man da forvente til PS3? Og legg merke til at jeg skrev til PS3, ikke av PS3, da PS3 er en fantastisk maskin, men har uflaks med utviklere. Thread Closed. Endret 12. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hva skal man si her som ikke har blitt sagt før? Enig. EA har tilogmed gått ut og sagt offisielt at de satser først og fremst på Xbox 360. Hva annet kan man da forvente til PS3? Og legg merke til at jeg skrev til PS3, ikke av PS3, da PS3 er en fantastisk maskin, men har uflaks med utviklere. Thread Closed. 9481678[/snapback] Er det så enkelt? I forrige generasjon var PS2 utgangspunktet for EA, men Xbox versjonene så da litt bedre ut likevel mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er det så enkelt? Når de sier det selv, så tror jeg på dem, selv om det er EA... Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 PS3 er en fantastisk maskin, men har uflaks med utviklere. Tja, det er jo også en måte å si det på. En annen måte å si det på er at Sony har levert dårlige utviklerverktøy, som gjør at utviklerne ikke gidder bruker tid/penger på den. Er synd, men realitet. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Now for the bad news PS3 owners. EA once again does you a huge disservice. With its first NHL title on PS3, EA has really dropped the ball visually. While the gameplay and feature set is identical to 360, the framerate is not. And while EA would like to say the PS3 version runs at 30 frames per second, that's questionable. PlayStation editor Greg Miller put it best upon first seeing NHL 08 running on PS3: "It looks like they're playing hockey under a strobe light." You can still play and enjoy NHL 08 on PS3, but don't you deserve a perfect framerate? Shouldn't you demand a better-looking game? Write your Congressman and get EA to pay the PS3 a bit more respect. Nearly a year into its life, the PS3 should have sports games that run smoothly. Kilde Tørr nesten ikke poste dette, siden forumets faste hylekor ikke tåler kritiske artikler, men det er da viktige nyheter (Syntes iallefall jeg). 9480283[/snapback] *CareFace* Det er jo bare det samme mase om og om igjen Xbox versionen har bedre framerate enn PS3. Dette skjer jo nå med omtrent alle multiplatform spillene, så hvorfor poste om det hele tiden tror dere folk kommer til å si nå nytt og interessant bare fordi at denne gangen er det hockey og ikke amerikansk fotball, tviler sterkt for å si det sånn Endret 12. september 2007 av SpyHunterX Lenke til kommentar
paradroid Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Now for the bad news PS3 owners. EA once again does you a huge disservice. With its first NHL title on PS3, EA has really dropped the ball visually. While the gameplay and feature set is identical to 360, the framerate is not. And while EA would like to say the PS3 version runs at 30 frames per second, that's questionable. PlayStation editor Greg Miller put it best upon first seeing NHL 08 running on PS3: "It looks like they're playing hockey under a strobe light." You can still play and enjoy NHL 08 on PS3, but don't you deserve a perfect framerate? Shouldn't you demand a better-looking game? Write your Congressman and get EA to pay the PS3 a bit more respect. Nearly a year into its life, the PS3 should have sports games that run smoothly. Kilde Tørr nesten ikke poste dette, siden forumets faste hylekor ikke tåler kritiske artikler, men det er da viktige nyheter (Syntes iallefall jeg). 9480283[/snapback] *CareFace* Det er jo bare det samme mase om og om igjen Xbox versionen har bedre framerate enn PS3. Dette skjer jo nå med omtrent alle multiplatform spillene, så hvorfor poste om det hele tiden tror dere folk kommer til å si nå nytt og interessant bare fordi at denne gangen er det hockey og ikke amerikansk fotball, tviler sterkt for å si det sånn 9483073[/snapback] Nå er jo hockey ganske mye mer relevant for mange nordmenn enn amerikansk fotball da. Så helt klart på sin plass at det nevnes at 360 versjonen har mye bedre framerate, over dobbelt så bra faktisk. Framerate er meget viktig i spill som dette. Endret 12. september 2007 av paradroid Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) NHL 08 Making hockey matter again. Our review. Score = 9.5 NHL 2K8 This one's skating on thin ice in our review. Score = 4.0 Link to 08 review: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3162700 Link to 2K8 review: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3162698 Part of what makes this game so fantastic is that it has the same joyful resonance as those mid-'90s NHL classics. The good times are back.- NHL 08 Må nesten skaffe med NHL 08 Endret 13. september 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
paradroid Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 NHL 08Making hockey matter again. Our review. Score = 9.5 NHL 2K8 This one's skating on thin ice in our review. Score = 4.0 Link to 08 review: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3162700 Link to 2K8 review: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3162698 Part of what makes this game so fantastic is that it has the same joyful resonance as those mid-'90s NHL classics. The good times are back.- NHL 08 Må nesten skaffe med NHL 08 9485863[/snapback] 1up har ikke peiling i det hele tatt. Å gi NHL2K8 4 er jo helt på trynet. IGN ga det 8.5. Spillet var vel for vanskelig for dem så de foretrekker vel det enkle 08, akkurat som folk flest foretrekker fifa fremfor det mer realistiske PES. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå