Rudde Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Ja det fjerner rrod Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Arlendius 4 ringer betyr vel ikke annet en at kabelen til tv'n er løs fins det 4 ringer? WOW im good.... men fra spøk til revolver syns virkelig synd på de med ROD, syns microsoft skulle komme med en bil så fort som fint! og hvorfor skal de nødvendigvis sendes til tyskland for rep?hvorfor ikke microsoft Norge? nå er det sikkert ikke no reperasjonssenter der, men syns faktisk at de bare kunne gitt dem/meg en ny konsoll Er jo ikke sånn at vi sender en konsoll som funker, den er jo ødelagt, og Dere(Microsoft) VET om feilen....... Microsoft håper jeg ikke har vært for streng, og at dere skjønner hva jeg mener.... takk.... Jonas.... Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Rudde93: Ja det fjerner rrod ---Helt og for alltid? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Håndkle trikset er sett på som ein midlertidig løsning, tror neppe det har noe for seg i lengden. Det viser jo bare at boksen er eit dassprodukt som må byttes asap. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Så uheldig da, jeg hadde og en feil med 360 men det var ikke RROD Men jeg fikk helt nye etter 2 1/2 uker Og nå kommer jo Halo 3 soon, viss min ryker så klikker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå