Gå til innhold

Fikk nettopp RROD!

Rudde

Anbefalte innlegg

Liit OT, men hva går håndkletrikset ut på?

9480954[/snapback]

At man lar xboxen kvele seg selv, for så å kjøle den ned. Deretter blir det spilling.

Selv tok jeg to pledd og pakket den inn i dem, og etter 5 minutter intens svetting, begynte den å bråke noe hinsides (og det var inni to pledd!). Etterhvert ble det stille, og den hadde trøkka på nødbremsen (slått seg av). Jeg lot den hvile i ti minutter, og siden da har den vært i fin form.

9481034[/snapback]

Dette hørtes skummelt ut, kan ende med brann !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liit OT, men hva går håndkletrikset ut på?

9480954[/snapback]

At man lar xboxen kvele seg selv, for så å kjøle den ned. Deretter blir det spilling.

Selv tok jeg to pledd og pakket den inn i dem, og etter 5 minutter intens svetting, begynte den å bråke noe hinsides (og det var inni to pledd!). Etterhvert ble det stille, og den hadde trøkka på nødbremsen (slått seg av). Jeg lot den hvile i ti minutter, og siden da har den vært i fin form.

9481034[/snapback]

Dette hørtes skummelt ut, kan ende med brann !

9481818[/snapback]

Som nevnt overnfor så skrur den seg av hvis den blir for varm, så vil ikke tro at den vil ta fyr, jeg har ihvertfall ikke hørt at noen har opplevd dette og det er ganske mange som har benyttet seg av dette trikset.

Lenke til kommentar
Kanskje alle burde kjøpe PS3 isteden?

Ja. PlayStation 3 er et vidunder av en maskin som jeg unner ethvert menneske.

Helt til den dagen min gikk til helvete. Jeg kan ikke beksrive hvilke drømmer som gikk til grunne da jeg innså at min konsoll hadde gått ad undas. PS3 er på ingen måte en konsoll hvor prosentandelen feil er lik null. Den er der, og jeg falt under den prosentandelen og kan ikke beskrive min misnøye. Hovedgrunnen til at jeg gikk til anskaffelse av en PS3 var at jeg ikke orket å sende den inn til reparasjon o.l. Men slik gikk det ikke, etter kun to uker gikk alt til helvete da jeg skulle sette meg ned med en runde Warhawk ... Får bare inderlig håpe de sender meg en ny konsoll så snart som mulig, for mitt sinne kan ikke beskrives med ord.

Sony; dere har skapt et utrolig produkt, men til den prisen ser jeg helst at den ikke inneholder noen feil.

Lenke til kommentar
Ikke hos meg ;)

Det stod på skjermen at jeg skulle kontakte kundeservice osv. restartet den og da var alt i orden, og har spillt uttallige timer etterpå :)

9480497[/snapback]

Menneh, når man får tre røde ringer outputter 360 ingenting... Så ingenting står på skjermen. Her fikk jeg forresten tre røde for rundt en måned siden, og først for en uke siden ble det "påheltid" som Rudde sier. :p

Bruker nå håndkletrikset.

9480513[/snapback]

Ok, da så...hadde ikke de doomed lysene da, bare noe annent :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...