Gå til innhold

Fikk nettopp RROD!


Rudde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men detn funka faktisk helt fint etter at jeg restarta den.. :D Har dette skjedd noen andre? :p

9480214[/snapback]

Jepp, men etter en stund blir den slik på fulltid. ;)

9480232[/snapback]

Ikke hos meg ;)

Det stod på skjermen at jeg skulle kontakte kundeservice osv. restartet den og da var alt i orden, og har spillt uttallige timer etterpå :)

Lenke til kommentar
Ikke hos meg ;)

Det stod på skjermen at jeg skulle kontakte kundeservice osv. restartet den og da var alt i orden, og har spillt uttallige timer etterpå :)

9480497[/snapback]

Menneh, når man får tre røde ringer outputter 360 ingenting... Så ingenting står på skjermen. Her fikk jeg forresten tre røde for rundt en måned siden, og først for en uke siden ble det "påheltid" som Rudde sier. :p

 

Bruker nå håndkletrikset.

Lenke til kommentar
Liit OT, men hva går håndkletrikset ut på?

9480954[/snapback]

At man lar xboxen kvele seg selv, for så å kjøle den ned. Deretter blir det spilling.

 

Selv tok jeg to pledd og pakket den inn i dem, og etter 5 minutter intens svetting, begynte den å bråke noe hinsides (og det var inni to pledd!). Etterhvert ble det stille, og den hadde trøkka på nødbremsen (slått seg av). Jeg lot den hvile i ti minutter, og siden da har den vært i fin form.

Lenke til kommentar
Du liker dette gjør du ikke? Kanskje alle burde kjøpe PS3 isteden?

9481174[/snapback]

Ja hipp hurra for alle som får konsollene sine ødelagt! Jeg er nok en sær kar som virkelig liker at andre blir ulykkelige. :roll:

 

Eller, kanskje, og dette er bare kanskje, jeg vil at vi skal ha en stor tråd der all informasjonen samles, slik vi hadde før. Siden dette er et problem en del opplever så trenger vi ikke en tråd for hver enkelt. Selv om når det skjer så vil man ha så mye sympati som går an, for det er jo ganske kjipt.

 

Og hvor god er vel en virkende PS3 når det ikke er så mange bra spill til den??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...