Rudde Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hey fikk nettopp RROD Men detn funka faktisk helt fint etter at jeg restarta den.. Har dette skjedd noen andre? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Men detn funka faktisk helt fint etter at jeg restarta den.. Har dette skjedd noen andre? 9480214[/snapback] Jepp, men etter en stund blir den slik på fulltid. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Kan jeg ikke prøve hånkle trixet?? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Der kom det påheltid!! > Har ikke kvitering!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Drit i kvitterigen og ring MS. Er sikkert 90nandre tråder her som omhandler havari av konsollen. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Men detn funka faktisk helt fint etter at jeg restarta den.. Har dette skjedd noen andre? 9480214[/snapback] Jepp, men etter en stund blir den slik på fulltid. 9480232[/snapback] Ikke hos meg Det stod på skjermen at jeg skulle kontakte kundeservice osv. restartet den og da var alt i orden, og har spillt uttallige timer etterpå Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ikke hos meg Det stod på skjermen at jeg skulle kontakte kundeservice osv. restartet den og da var alt i orden, og har spillt uttallige timer etterpå 9480497[/snapback] Menneh, når man får tre røde ringer outputter 360 ingenting... Så ingenting står på skjermen. Her fikk jeg forresten tre røde for rundt en måned siden, og først for en uke siden ble det "påheltid" som Rudde sier. Bruker nå håndkletrikset. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ingen som har fått 4 ringer? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 4 ringer betyr vel ikke annet en at kabelen til tv'n er løs Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Første gang jeg fikk 3 røde ringer koblet jeg ut strømmen, og inn igjen å da virket den i ca 1 måned før jeg fikk det igjen! Da funket ikke annet enn tabbeforsikringa på elkjøp ;-) Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 MS skulle nesten ha reklamert med den nye garantien, virker som det er veldig mange som tror man trenger kvittering, eske og lignende for å få gratis reprasjon Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Liit OT, men hva går håndkletrikset ut på? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Liit OT, men hva går håndkletrikset ut på? 9480954[/snapback] At man lar xboxen kvele seg selv, for så å kjøle den ned. Deretter blir det spilling. Selv tok jeg to pledd og pakket den inn i dem, og etter 5 minutter intens svetting, begynte den å bråke noe hinsides (og det var inni to pledd!). Etterhvert ble det stille, og den hadde trøkka på nødbremsen (slått seg av). Jeg lot den hvile i ti minutter, og siden da har den vært i fin form. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg får svare i denne som i de andre daglige RROD trådene.... Leit å høre, been there! Lenke til kommentar
Crackerjack Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg får svare i denne som i de andre daglige RROD trådene.... Leit å høre, been there! 9481137[/snapback] Du liker dette gjør du ikke? Kanskje alle burde kjøpe PS3 isteden? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Du liker dette gjør du ikke? Kanskje alle burde kjøpe PS3 isteden? 9481174[/snapback] Woih, prøv å stig opp med andre foten i morgen du. Det var sikkert ikke slik ment. Endret 12. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du liker dette gjør du ikke? Kanskje alle burde kjøpe PS3 isteden? 9481174[/snapback] Ja hipp hurra for alle som får konsollene sine ødelagt! Jeg er nok en sær kar som virkelig liker at andre blir ulykkelige. Eller, kanskje, og dette er bare kanskje, jeg vil at vi skal ha en stor tråd der all informasjonen samles, slik vi hadde før. Siden dette er et problem en del opplever så trenger vi ikke en tråd for hver enkelt. Selv om når det skjer så vil man ha så mye sympati som går an, for det er jo ganske kjipt. Og hvor god er vel en virkende PS3 når det ikke er så mange bra spill til den?? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Menb ett spm konsollen min blinker ikk røde lys det blinker røde lys :S Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Konsollen funker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå