lillemille Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg har endelig fått denne mob, men ble litt skuffa over at den ikke har smilys og derfor heller ikke kan ta i mot fra andre . Mista liksom no uten den funksjon syns jeg da. Skal den være sånn? Endret 12. september 2007 av lillemille Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du er skuffa over at den har smileys? Lenke til kommentar
lillemille Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Du er skuffa over at den har smileys? 9480171[/snapback] Huff skrev feil he he. Mente at den IKKE har. sorry Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Se i ofte stilte spørsmål tråden (som er sticky). Der finner du info om slikt. Finnes 3dje parts programmer som kan brukes. Lenke til kommentar
lillemille Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Takk da skal jeg se der, så finner jeg vel ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå