killertomato Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Trenger som nevnt en mp3 spiller med radio og diktafon. Greit om den ikke er altfor stor også da jeg bl.a kommer til å bruke den til trening. Helst ikke over 1500 kr. Fint om den har greie menyer også. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Trenger som nevnt en mp3 spiller med radio og diktafon. Greit om den ikke er altfor stor også da jeg bl.a kommer til å bruke den til trening. Helst ikke over 1500 kr. Fint om den har greie menyer også. 9480058[/snapback] Hva med Meizu M6? Grunnen til at jeg kommer opp det dette forslaget er at jeg nettopp har bestillt en selv, etter flere timer med surfing og undersøkelser og tester på nettet. Regner med at du skal ha en flash-basert spiller ettersom du stadig er i bevegelse med jogging. Og radio, samt diktafon. M6 har alt dette. Og god batterikapasitet. Støtter mange formater og er heller ikke avhengig av spesielle operativsystemer eller programvare for å overføre filer. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Trenger som nevnt en mp3 spiller med radio og diktafon. Greit om den ikke er altfor stor også da jeg bl.a kommer til å bruke den til trening. Helst ikke over 1500 kr. Fint om den har greie menyer også. 9480058[/snapback] Hva med Meizu M6? Grunnen til at jeg kommer opp det dette forslaget er at jeg nettopp har bestillt en selv, etter flere timer med surfing og undersøkelser og tester på nettet. Regner med at du skal ha en flash-basert spiller ettersom du stadig er i bevegelse med jogging. Og radio, samt diktafon. M6 har alt dette. Og god batterikapasitet. Støtter mange formater og er heller ikke avhengig av spesielle operativsystemer eller programvare for å overføre filer. 9496229[/snapback] Yes.. denne så faktisk ikke dum ut. Faktisk helt mitt i blinken. Hadde det vært mulig med en lite tilbake melding etter at du har prøvd den? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Yes.. denne så faktisk ikke dum ut. Faktisk helt mitt i blinken. Hadde det vært mulig med en lite tilbake melding etter at du har prøvd den? 9497709[/snapback] Jepp, det skal bli. Spilleren ligger på postterminalen i Oslo nå, raskt sendt ut etter at jeg bestilte og betalte med kort på internett. Skal bli artig å se hva som har skjedd med media-spillerne på 2,5 år. Hadde en Asono Eight som tok delvis «kvelden» etter at jeg i et fjernt øyeblikk koblet utgangen på den til høyttaler ut på et PC-høyttalersett. Snålt at noen oppsett av høyttalere er slik at både input og høyttaler ut er i RCA-stikk. Lett å ta feil i farten. Vel, vel, jeg skal uansett komme med en oppsummering av spilleren etter å ha testet den i noen timer. Tror jeg er temmelig objektiv også. Hehe. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Flotte greier, gleder meg Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Regner med du har lest testen på Amobil.no? http://www.amobil.no/tester/mp3-spillere/meizu_m6/39276 Det er ikke nevnt i testen men den spiller også FLAC. Den får også støtte for APE snart ved firmware oppgradering. Når det gjelder FM-radio er Meizu M3 noe bedre, men helt ok på M6 også. Video avspilles med 18fps, og når det gjelder lydkvalitet er Meizu helt i toppen. Det viser alle tester og tilbakemeldinger fra brukere. Om du vil ha mer mat om Meizu kan du lese på det uavhengige brukerforumet: www.meizume.com Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Om du vil ha mer mat om Meizu kan du lese på det uavhengige brukerforumet:www.meizume.com Takk for lenkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå