Newt32 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hallo Hver gang etter jeg har redigert Hva velger du tråden min, og trykket på Rapporter, forsvinner den bare. Dette har begynt å bli svært irriterende, spesiellt når det tar så lang tid før den kommer tilbake. Nå har den vært borte siden mandags ettermiddag. Hvorfor skjer dette? Hvem er det som gjør det? Jeg vil jo helst at tråden skal ha en ny og oppdatert poll på mandagene. Tråden jeg snakker om befinner seg i OT-baren, her er en link, som mest sansynelig kun fungerer for moderatorer og admins: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=663961 Denne linken finner du også i signaturen min... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Eg vil tru det har ein samanheng med det modifiserte brukerstyrte modereringssystemet. Når ein tråd eller eit innlegg blir rapportert fleire gonger blir det skjult. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Har det virkelig kommet så mange rapporteringer på den? Kan noen sjekke hvor mange rapporteringer som er kommet? Dette høres jo merkelig ut. Tror ikke det har noe med rapportering å gjøre, fordi rett etter jeg trykket på Rapporter knappen ble tråden borte. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Meiner det har kome inn i alle fall eit par rapporteringar rundt oppdatering av avstemmingsalternativ. Så eg er temmeleg sikker på at dette er forklaringa. Eg tviler på at ein moderator har skjult den for moroskuld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg