Grimmy Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Min høyttaler ble veltet ned på gulvet i dag, det er en proson høyttaler. Den traff TV litt og så gulvet, det gikk bra med TV, men høyttaleren fikk Skjønnhetsskade. Går det an å reparere det, fikse det opp sånn at høyttaleren ser fin og ny ut igjen? På denne linken kan du se etter Proson HFC 366, så er det et lite bilde av høyttaleren hvis det har noe å si. http://www.hi-fi-center.no/linkman.cfm/2_2737_1_5.html Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Lever inn høytaleren til et maler/ møbel eller et bil lakkerer firma. Hvis du skal mekke det selv med hjelp av oss, må du hive ut noen bilder + beskrive skaden litt mer. MVH Øyvind Lenke til kommentar
striky Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Vi bør nok ha litt mer informasjon om skaden før vi kan si noe mer. Er det hakk, kutt, ripe? Hvor på høyttaleren? Osv. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 ..............____.................................................................................... ............./....../|.........På de to./..til høyre her er det sprekk, belegget er .........../____/.|..................../....en slags tape, som nå er splittet der. ..........|.......|..|.........................Det er et lite hakk, som om gjor med ..........|...O..|..|.........................et baksiden av en kniv slag på kanten. ..........|..__..|..|.........................Jeg lurer på om jeg må pusse vekk den ..........|./....|..|...............tapen som stikker ut, så sparkle de lille hakket. ..........|.__/.|..|..............hva som skal til for å få trefargen tilbake med ..........|........|..|..............mønsteret er kanskje en dyktig maler? ..........|_____|/................................................................................... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Joda du kan sparkle og pusse til en jevne overflate, så kan du lime på trefiner. Hvilken tresort du velger er en smaksak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå