Gå til innhold

BK: Uværet er på vei inn

tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må du slutte å plage min sjalu natur med disse båtbildene dine, Tom. Jeg har som sagt ikke vært på sjøen i år, så synet av disse begynner å bli ulidelig. Her har du i alle fall prestert bedre enn med ditt bilde av kjølvannet. Dette bildet er dramatisk og truende, faktisk til en slik grad at jeg ikke bryr meg om manglende detaljer på land bak i bildet. Morsomt at værskillet er så markant, fordi her har du klart å fange et værfenomen som vi vestlendinger er ganske vant med, men som John Foggerty aldri har opplevd.

Lenke til kommentar

Et godt bilde som viser det gode og dårlige været. Fint landskap også :)

Allikevel syns jeg kanskje det blir vel mye sjø i forgrunnen, så det hadde vært interessant med en versjon hvor ikke sjøen var så dominerende. Tror da effekten av skyene ville blitt forsterket ytterligere :hmm:

Edit: Akkurat da jeg poster innlegget mitt kommer du meg i forkjøpet med en croppet versjon, og den syns jeg ble mye bedre. Bra! :thumbup:

Store ånder tenker likt :yes:;)

Endret av preje
Lenke til kommentar
Syns det er for mye bildestøy i skyene, til at dette kan brukes som "hovedmotiv".

9487318[/snapback]

Akkurat det at det er såpass mye støy i skyene stusser jeg over også. Skulle tro at ISO 200 skulle være greit. De er slik også i RAW filen. Er det noen av geniene på forumet som kan komme med en forkalring ?

Skal forøvrig prøve ISO 100 neste gang. En 40D må vente til sommeren...

Tom

Edit: Ja

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...