simen_gunnar Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Heisann. Jeg har fått en tysklekse der jeg skal skrive ca en a4 side. Oppgavene jeg kan velge imellom er: Bilturen Gutten og Jenta Sommerferien I butikken - dialog På telefon - dialog Det eneste problemet er at jeg ikke kan tysk, og i og med at dette er avgangsfag så trenger jeg veldig hjelp! Håper noen kan hjelpe ! takk for alle svar Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Vet ikke om jeg skjønner deg rett, men vil du noen skal velge en av disse titlene og skrive en a4-side med tysk for deg? Tror ikke jeg ville satset på det. Skriv et forslag, legg forslaget ut og la folk kommentere og hjelpe deg. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 jeg mener å kanskje få noen ideer Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 OMFG jeg får det ikke til.. det er ikke noen som har en stil liggende? Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Fant en løsning http://babelfish.altavista.com/tr Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du kan forsøke å bruke den, men da burde du lese korrektur en del ganger etterpå. Gjerne få hjelp av folk med ordstilling osv. Siden disse som oftest har mange sånne feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå