Hertizch Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Lurer på om det er noen her som har bestilt rikstv i hedmark, nærmere hamar/stange, som allerede får inn signaler? Hørte av en fyr at han har bestilt og får inn de digitale sendingene. Men jeg tviler litt, siden det ikke helt virket som han visste hva han selv pratet på. Så da spør jeg her for sikkerhets skyld. Nettet åpner offisielt ikke her før 3 november... Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Da bør du ligge ganske høyt oppe i terrenget får å motta noe serlig signal. Mulig han har en giga antenne på taket, bor høyt oppe og mottar signal fra østfold eller oslo-traktene eller noe slikt. Eller så tuller han med deg Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Da bør du ligge ganske høyt oppe i terrenget får å motta noe serlig signal. Mulig han har en giga antenne på taket, bor høyt oppe og mottar signal fra østfold eller oslo-traktene eller noe slikt. Eller så tuller han med deg 9482727[/snapback] Nei, senderne settes i drift når de er klare, her i Oppland er det heller ikke åpnet men senderen er oppe og går og sendingen er stabil og fin. Lenke til kommentar
tevgyrt Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg testet sendingene i nærheten av Hamar for over en måned siden, allerede da var de i gang. Det eneste du risikerer ved å kjøpe nå er at sendingene ikke er helt stabile(kan i verste fall være borte opptil flere dager av gangen, og kanaler kan komme og gå), og at du ikke får support før nettet er offisielt åpnet. Hvis du fikk inn svensk TV4 før de analoge senderne stengte, kan du sannsynligvis se en del svenske kanaler med samme boks. Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Takk for svar! Jeg skal nå prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå