Arve28 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har oppgradert Adobe premier fra 6.0 til 6.5 Når jeg exporterer til tape (Sony PC9) blir det ofte et hakk med blå skjerm innimellom. Har noen greie på dette. Hva kan være galt. Har jeg feil instillinger? Setter Enhance Rate Conversion til best. kjører winxp pro Kan det være andre andre instillinger jeg gjør feil? Skulle spille over en time med redigert film fra sommerferien, men i løpet av de 10 første minuttene hadde den laget minst 20 slike hakk/stopp hvor blå skjerm vises Ser ut som det er noen genger ved overgangene, ande ganger midt i en opptekslengde. Tok en del av ut 2 minutter av filmen hvor det var veldig mye hakk, da kom de på andre stederenn første gang. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kan ikke tenke meg noe annet enn at kanskje det er noe trøbbel med lesefarten til harddisken - er den veldig full, fragmentert og alt det der? Kjøres det mange andre prog i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Men hadde det ikke hakket når jeg kjører det i premier på skjermen da? alle 3 diskene er på 7200rpm. 2 av dem hvor jeg kjører stripping (raid 0) som brukes til videoredigering. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 prøv å skift dv-kasett.. prøv forskjellige encance rate se om du klarer å eksportere det til tapen med et annet kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå