Slugge Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 noen som har en side eller noe med bluetooth headset til en overkommelig pris? det jeg har sett til nå er 500kr+ og synes det er litt vel dyrt, link gjerne til ett spesielt headset om dere vet det er dugende... takker Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg er også interessert i dette, eventuellt en overgang slik at man kan bruke headsett man har (da over bluetooth eller USB). (sorry for at jeg "kupper" tråden, men kan kanskje være interessant om det er prisgunstig alternativ). Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 ja, finnes det slike løsninger hadde det vært genialt, men aldri hørt om noe slikt før Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dette har jeg og flere andre, og jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det headsettet der er fantastisk til den prisen. Sist jeg så det, kosta det riktignok 499,- på elkjøp, men jeg bestilte fra mpx. Er knallfornøyd. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ja er enig der..har headsettet sjølv..fungerer utmerket.. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Slenger meg på Jabra-settet, ja. Veldig klart og tydelig og problemfri tilkobling Jeg måtte ha det til en helg med Warhawk så punga ut 400 for det Oh, well, var en morsom helg så var verdt det ... Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 takker for svar, bestilte det fra mpx nå Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg vil bare si at... Ikke kjøp MadCatz headsettet, det er ikke så bra som de selv skal ha det til, les alle reviewene, så skjønner du hva jeg mener ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå