xaevo Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Heisann! Mottok i dag to nye dual-rambrikker. Jeg satte de enkelt og greit inn, men når jeg skrur på pc-en, så starter jo både HDD og alle viftene, men det er ikke liv i skjermen. Kjører jeg bare to minnebrikker i stedet for fire, så fungerer alt fint, og windows starter opp (har prøvd å kjøre både de nye og de gamle for seg). Kan det rett og slett være for lite strøm? Har ikke så stor PSU Lenke til kommentar
xaevo Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Brikke 1 fungerer i slot A, B og C men ikke D. Samme med brikke 2, 3 og 4. HK-trøbbel? Lenke til kommentar
jegernorsk Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Heisann! Mottok i dag to nye dual-rambrikker. Jeg satte de enkelt og greit inn, men når jeg skrur på pc-en, så starter jo både HDD og alle viftene, men det er ikke liv i skjermen. Kjører jeg bare to minnebrikker i stedet for fire, så fungerer alt fint, og windows starter opp (har prøvd å kjøre både de nye og de gamle for seg). Kan det rett og slett være for lite strøm? Har ikke så stor PSU 9479003[/snapback] tror ikke det kan være psu'en nei siden en ramm brikke bruker ikke mye strøm (i allefal ikke mine) de bruker bare fra minimum 1,5 til 3,5 maximum i alle fall på alle ramene jeg har sett :S Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er du sikker på at hovedkortet støtter 4 brikker ordentlig? evt. at du har satt i vidt forskjellige typer RAM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå