kewell79 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 gamecube spill på WII...... Trenger jeg en Gamecube kontroller eller kan det brukes en classic? Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Du trenger en gamecube kontroller for å spille pluss en minnebrikke til gamecube for å lagre spill og nei du kan ikke bruke classic Endret 12. september 2007 av bjorna Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Rart de ikke har Gjort som PS3.. Virtuell Memorycard... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Noen som vet om butikker i Norge som selger den billig? Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Clas Ohlson tar vell 149. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Eller kjøpe en av mine..... Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Rart de ikke har Gjort som PS3.. Virtuell Memorycard... 9480813[/snapback] IMO er det litt bønne av PS3 (eller kanskje meg). For da vi skulle runne MGS1 her i helgen, så kunne vi ikke save spillet i og med at PS3 kunne kjøre, men ikke lagre PS1 spill. ikke har den inngang for Memory Card heller, pluss at det du allerede har lagret på et PS2 spill kan du vel ikke få over til PS3, så alt du har fra før kan ikke brukes. På Wii derimot bruker man jo bare de memorycardene man har fra før av. Bedre syns jeg hvertfall. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 PS3 kan lagre både PS1 og PS2 spill, som det blir nevnt med å lage et internt minnekort Bare husk å lag et før du starter spillet og følg informasjon når du skal lage et minnekort Lenke til kommentar
axe_puzzle Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) PS3 kan lagre både PS1 og PS2 spill, som det blir nevnt med å lage et internt minnekort Bare husk å lag et før du starter spillet og følg informasjon når du skal lage et minnekort 9491772[/snapback] jeg vet at det går ann å lage et internt minnekort, men greia hos meg var at det funket på ps2 spill, men ikke ps1 spill.. kanskje ikke vi sjekket grundig nok. uansett, syns jeg det er bedre med memory card inngang i og med at du kan ta med deg stats, saves, osv. som f.eks fra SSBM. Endret 14. september 2007 av axe_puzzle Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Har prøvd begge som fungerer, bare husk at du må legge til en "rifle" etter du har laget minnekort (tror det kalles det) Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 alt funker fint hos meg og... Lenke til kommentar
kottila Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 gamecube spill på WII...... Trenger jeg en Gamecube kontroller eller kan det brukes en classic? 9478987[/snapback] Når du setter i et Gamecubespill, så blir wii'en til en gamecube, så ingen wii funksjonaliteter virker. Om det er bra eller dårlig kan vel diskuteres, men det resulterer i alle fall i perfekt 100% backwards compatability. Prøvde å se etter noen billige gamecubespill for å teste ting jeg har gått glipp av, men de hadde ikke tapt seg mye i pris...Noen som vet om et sted hvor de selges til dumpepris? Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Prøvde å se etter noen billige gamecubespill for å teste ting jeg har gått glipp av, men de hadde ikke tapt seg mye i pris...Noen som vet om et sted hvor de selges til dumpepris? 9513276[/snapback] Prøv Qxl eller Spillpriser Lenke til kommentar
whiskers Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sorry meg for å bumpe opp en så gammel tråd, men lurer på en ting ang minnekort og wii. Jeg testet å spille Resident evil4 på wiien min her om dagen. Da tenker jeg på GC versonen. MEn jeg får ikke savet. Finnes det noen muligheter for å få savet et GC spill på wii? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Du trenger nok et minnekort fra GC for å save. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kjapt spm til dere som spiller GC spill på wii. Fikk for litt siden wii. Hjemme er det en gamecube med ganske mange spill jeg kjøpte til lillebroren min, som ikke blir brukt lengre. Kan jeg bare sette gamecube spillet inn i wii'n? Eller trenger jeg noe mer? Syns og huske at DVD en til Gamec Cuben var slike små dvd'r mens wii har jo vanlig størrelse.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skal du spille GC spill på Wii trenger du en GC kontroller og GC minnekort. Ellers er det bare å sette i platen på vanlig vis, finne spillet på vanlig vis og kose seg. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vil bare advare mot å bruke minnekort som ikke er lagd av Nintendo og som er uoffisielle. Jeg gjorde det en stund og plutselig ble kortet mitt ødelagt. Jeg fikk lagret, men når jeg startet igjen, så var filene ødelagt. Dette er bare en feil på Wii`en, men de funker på vanlig Gamecube. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kjapt spm til dere som spiller GC spill på wii.Fikk for litt siden wii. Hjemme er det en gamecube med ganske mange spill jeg kjøpte til lillebroren min, som ikke blir brukt lengre. Kan jeg bare sette gamecube spillet inn i wii'n? Eller trenger jeg noe mer? Husk å plugge i minnekorte(bakerst på toppen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå