rousp Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Heisann Har lyst på en telefon ingen andre har, så vurderer iphone.. Leste noen artikler rundt om kring at telefonen nå kan brukes til å ringe med i norge, med norsk operatør.. Noen her som vet hvordan man gjør dette? Er det bare å bruke de vanlige unlockene som alt ligger på nettet, og vips så fungerer den? Eller er det mer komplisert enn som så? Takk for svar Ps. Om du hater iphone, kan du poste ditt hat i iphone kan gå å dø tråden som ligger her på forumet en plass. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du blir nok ikke den eneste med Iphone etterhvert Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 får min til uka Lenke til kommentar
rousp Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Er det fastsatt noen lanseringsdato i norge? Fant ikke noe etter en rask googling.. Lenke til kommentar
rousp Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Tenkte ikke på at jeg måtte hacke den for å legge inn æ, ø og å også.. Så tror det blir for omfattende til at jeg gidder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå