Gå til innhold

Kjøp av iPhone?

lazt

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på å kjøpe iPhone, men burde jeg vente til den europeiske versjonen kommer? Noen som vet når denne kommer sånn ca? Jeg har ikke noe stort behov for 3G egentlig. Nå er jo telefonen blitt veldig lett å unlocke og det er mulig å fikse æøa taster så kanskje like så greit å bestille den i fra USA? Hva synes dere?

Takk :love:

Endret av loozet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil ha meg en iphone, og unlocker den gjerne selv. men hvordan får jeg den til europa? jeg ser at earlytel.com selger den ferdig opplåst til $600, men dette synes jeg er litt mye da telefonen i seg selv kun koster $400.

jeg vet også at det er mulig å kjøpe den via ebay, men tanken på å få telefonen tilsendt av en liten snørrunge i amerika frister ikke så veldig mye (skeeeptisk).

noen som har noen tips?

dette spørsmået har sikkert blitt besvart mange ganger her i forumet allerede, men da jeg nettopp flyttet til praha og foreløbig surfer på naboens høyst ustabile nett (lurer på om han har 56k...), er det ikke så alt for lett å leite gjennom forumspostene.. setter derfor stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Hmm.

Du må jo være låst til AT-T i flere månder (eller hva operatøren heter).

Og da må du jo betale månedsavgift for det. + avgift når du betaler.

Tror mobilen kommer på en pris på over 10.000 kroner.

Bare vent til den europeiske kommer. Da blir den sikkert litt billigere i totalpris..

9478721[/snapback]

Dette er ikke helt sant.

Mobilen er låst til det abonnemanget når du kjøper mobilen JA. Men du binder deg ikke til noe abonnemang når du kjøper selve telefonen, abonnemanget aktiverer du gjennom iTunes senere. Men du kan unlocke den før du gjør det.. Så du slipper AT&T .

Lenke til kommentar

jeg sender 5-10 mms i året, og nå tar jeg i litt, så mms er ikke akkurat en funksjon jeg kommer til å savne veldig mye.

så vidt meg bekjent er det ikke mulig å ta opp video med iphonen heller, men da jeg kun filmer med mobilen når jeg er på dettekommerjegaldritilåhuskenoeavfylla, og jeg i tillegg aldri ser på disse videoene (hovedsakelig fordi de er av så dårlig kvalitet at nabokatta kunne gjort en bedre jobb), så vil jeg nok ikke savne dette heller.

SkogensBaron: ja vel. hvor/hvordan? og det er vel uansett liten vits i å kjøpe 4gig når prisforskjellen er såppass liten (spesielt etter at de lettet på prisene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...