Håvard Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette skal skaffes! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ser at det blir sluppet i slutten av denne mnd til ps og xbox. Noen som vet no mer om PC-versjonen? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Noen som har no info? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Noen som har no info? Fikk Guitar Hero 3 til pc i går satt å spilte det i noen timer. Altså har Frets of Fire kan ikke sammenlignes meg Guitar Hero 3 det blir jo det samme og sammenligne tetris med crysis. Guitar Hero 3 har også mye bedre layout og visuelt sett bedre en guitar hero 2. Det er mangen nye funskjoner i Guitar Hero 3, eg testa det på pc pga skulle se om det var verdt å kjøpe til nintendo wiien min, og det var det. Får dette spillet bør helst spillest med gitar men det går an og er lagt opp til å spille på tastatur viss en vill Skal legge opp noen screenshots nå eg e ferdige på jobb. Det va MANGEN heftige sanger på 3en. Endret 19. november 2007 av Xp3ri3nZ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har no info? Fikk Guitar Hero 3 til pc i går satt å spilte det i noen timer. Altså har Frets of Fire kan ikke sammenlignes meg Guitar Hero 3 det blir jo det samme og sammenligne tetris med crysis. Guitar Hero 3 har også mye bedre layout og visuelt sett bedre en guitar hero 2. Det er mangen nye funskjoner i Guitar Hero 3, eg testa det på pc pga skulle se om det var verdt å kjøpe til nintendo wiien min, og det var det. Får dette spillet bør helst spillest med gitar men det går an og er lagt opp til å spille på tastatur viss en vill Skal legge opp noen screenshots nå eg e ferdige på jobb. Det va MANGEN heftige sanger på 3en. Har det kommet til PC alt? Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 kan vel ikke si at det har kommet til norge i hvertfall Litt usikker på om det har kommet ut i statene, mne å få tak i det er enkelt Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 kan vel ikke si at det har kommet til norge i hvertfall Litt usikker på om det har kommet ut i statene, mne å få tak i det er enkelt Gitaren også, eller bruker dere 360-gitaren? Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kansje dette virker på samme måten som GH3 linkene står i filminfoen Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 må bruke xbox gitaren, men har dessverre ikke det så blir tastaturet:P Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Her er noen bilder fra Guitar Hero 3 pc versjonen Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Går det ant å kjøpe bare gitaren? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Går det ant å kjøpe bare gitaren? Skal gå fint å kjøpe bare gitar ja, hør med din spillbutikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 FoF er noe helt annet, der spiller man bare enkeltsanger. Mens i GH-spillene har man carreer mode, masse karakterer og outfits og nye gitarer, bedre grafikk og bedre spillbarhet. FoF lagger altfor mye til å være i nærheten av en bra erstatning. Lenke til kommentar
dust123456 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei Jeg har Guitar Hero 3 på pc.. Og har hørt at det går an å laste ned nye sanger til det.. Har laget meg bruker, når jeg går inn på "Onlin" på spillet.. og der står det noe me "doanload"... men står bare "Downloading coming soon".. Så.. Er det noen som vet når jeg kan laste ned sanger? Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hehe jamen og folk skal klage på Fof da! 1. Fof er gratis 2. lagger det eller klikker så er det vel på tide og laste ned ny RF mod som ligger på nette 3. Moden fikser Sync og lyd (merkelig knitring i lyden) 4. Kan spille PS2, PS3 og Xbox360 plater (må mod'e spillet først) 5. Kan koble til GH gitar 6. er fortsatt under utvikling så blir bedre 7. Kan spill multiplayer (hørte noen sa noe om at det ikke var det på fof) 8. Alle GH sanger pluss en god del som folk har laget selv. ser ikke no minus i Fof..Selvfølgelig er GH bedre en Fof men for det første så er fof et prosjekt og kun for moro ikke konkurranse på spill markedet som GH. GH er kose spill i fylla sammen med venner. Fof er for og finne på noe på PC-en da man kjeder seg. Jeg har spillt det i 8-9 måneder og er stor fornøyd i og med at det er gratis. Ja sanger som folk har laget selv kan være dårlig lagd men en god del av dem er veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg