Gå til innhold

Guitar Hero III rocker på PC (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe! Mon tro om man bare får kjøpt pc-gitaren.. :hmm:

Uansett flere metoder man kan få en GH gitar til å virke på pc nå.. om man virkelig vil.. :)

Uansett er jeg ikke veldig fan av dette.. GH skal være noe som man skal gjøre sammen med andre, ikke forran en pc-skjerm.. Likte ikke det steget dette tok.. menmen.. det selger vel sikkert endel uansett..

Lenke til kommentar

Hehe. nettop blitt hekta på FoF :p Så dette skal jeg ha meg tenker jeg^^

Om jeg ikke kjøper GH3, så kjøper jeg hvertfall en 360/pc gitar som kan brukes til FoF :)

Som sagt er en av fordelene med FoF at det er open source, mange mods og du kan lage egne sanger^^

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for Frets on Fire, ville jeg kjøpt dette med en gang.

Det er riktig at det er mye feil i FoF, men det er gratis, og strengt tatt er det ikke så ille at det krasjer en gang i mellom, selv om kodingen er så slapp at man må ha en nyere maskin for å kjøre det, og at man ser helt idiot ut med "gitartastaturet" stilt opp. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde satsa på å kjøpe dette her. Frets on Fire er søppel etter min mening. Jeg får ikke noe Guitar Hero følelse i det hele tatt. Det er skikkelig buggy, og de fleste sangene som er mulig å laste ned går ikke etter takt i det hele tatt. Bare det å laste inn sangene tar uendelig lang tid, og det fungerer bare med PS2 DVD'en og ikke XBOX360 DVD'en.

Jeg ville kjøpt dette overfor å spille FoF, selvom det vil koste litt. Kvalitet > Pris. :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde satsa på å kjøpe dette her. Frets on Fire er søppel etter min mening. Jeg får ikke noe Guitar Hero følelse i det hele tatt. Det er skikkelig buggy, og de fleste sangene som er mulig å laste ned går ikke etter takt i det hele tatt. Bare det å laste inn sangene tar uendelig lang tid, og det fungerer bare med PS2 DVD'en og ikke XBOX360 DVD'en.

Jeg ville kjøpt dette overfor å spille FoF, selvom det vil koste litt. Kvalitet > Pris. :)

9482017[/snapback]

helt enig..

Lenke til kommentar
Hehe! Mon tro om man bare får kjøpt pc-gitaren.. :hmm:

Uansett flere metoder man kan få en GH gitar til å virke på pc nå.. om man virkelig vil.. :)

Uansett er jeg ikke veldig fan av dette.. GH skal være noe som man skal gjøre sammen med andre, ikke forran en pc-skjerm.. Likte ikke det steget dette tok.. menmen.. det selger vel sikkert endel uansett..

9480013[/snapback]

Mediasenter a gitt!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...