Anarkist Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, nå ble jeg nødt til å spørre dere jenter hva skjuler i deres tanker mens vi gutter bruker vår energi til å gi dere multiorgasmer.... Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 12. september 2007 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2007 Personlig så tipper jeg noe a la dette: "Hmm... Tror jaggu taket må vaskes igjen jeg." "Husket jeg pillen? Husket jeg pillen? Husket jeg pillen?" Eller klassikeren: "Hvis jeg later som jeg kommer så kanskje han blir ferdig snart!" 12 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det der var utrolig tåpelig formulert. 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Meg eller trådstarter? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Meg eller trådstarter? 9496865[/snapback] Trådstarter, søten. 6 Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg tenker da for det meste på kjæresten, sexen og hvor deilig det! Men skal vel ikke legge skjul på at jeg også kan få tanker i hodet som, ser jeg tykk ut nå ect... 1 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei,nå ble jeg nødt til å spørre dere jenter hva skjuler i deres tanker mens vi gutter bruker vår energi til å gi dere multiorgasmer.... 9478623[/snapback] Det med multiorgasmer tviler jeg litt på altså, men det er jo alltid lov for deg å prøve . Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kommer ann på jenta. Lenke til kommentar
Amitiel Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg, for min del, tenker vel ikke på noe annet enn akkurat det som skjer der og da.. Egentlig så tenker ikke på så mye.. Litt av poenget er vel å ikke tenke, og bare "slippe seg løs" Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Personlig så tipper jeg noe a la dette:"Hmm... Tror jaggu taket må vaskes igjen jeg." "Husket jeg pillen? Husket jeg pillen? Husket jeg pillen?" Eller klassikeren: "Hvis jeg later som jeg kommer så kanskje han blir ferdig snart!" 9478653[/snapback] Ehhh - trodde ikke at du var jente L4r5? Om man strengt tatt ser hva trådstarter etterspør så er det "hva tenker dere jenter?" Må jo være noen tråder selv du kan holde deg unna? eller er du usikker på kjønnet? Og rimelig rart å være 1. poster her - og være mann - om det er det du er?! And to the case: Er jente ... og tenker som regel på hvor deilig det er.... og... av og til bekymra om hva gutten tenker om meg, som en av de som ikke er menn sier overfor... Tenker av og til at nå burde han ha gjort det og det - men er klar over at det er ting jeg sikkert kunne ha sagt selv Og - tenker av og til "Er for våt - dette kommer ikke til å gå bra!" Så ligger man der og tenker "jeg er for våt"........ Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) [slettet] Endret 31. oktober 2008 av Killerquo Lenke til kommentar
Amitiel Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ehhh - trodde ikke at du var jente L4r5? Om man strengt tatt ser hva trådstarter etterspør så er det "hva tenker dere jenter?" Må jo være noen tråder selv du kan holde deg unna? eller er du usikker på kjønnet? Og rimelig rart å være 1. poster her - og være mann - om det er det du er?! And to the case: Er jente ... og tenker som regel på hvor deilig det er.... og... av og til bekymra om hva gutten tenker om meg, som en av de som ikke er menn sier overfor... Tenker av og til at nå burde han ha gjort det og det - men er klar over at det er ting jeg sikkert kunne ha sagt selv Og - tenker av og til "Er for våt - dette kommer ikke til å gå bra!" Så ligger man der og tenker "jeg er for våt"........ 9497975[/snapback] Jeg har aldri hørt om noen gutt som har klagd over at jenta er for våt. Jeg for min del hadde bare blitt glad over å vite at jeg klarer å hisse opp frøkna såpass 9498387[/snapback] Nei, det har jeg aldri tenkt.. Tror det hadde vært litt verre om jeg IKKE ble det... Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 com on girls...spytt ut.. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 anarkist... de svelger det! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fysj for noen grisete kommentarer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det er litt kleint å være pinlig våt da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 neida... hvor våtere jo bedre... Slik tenker vi gutta 6 Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 anarkist... de svelger det! 9544631[/snapback] Haha! Beste kommentaren på leenge Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Den prostituerte tenker: "Er du ikke ferdig enda?" Elskerinnen tenker: "Er du ferdig alt?" Kona tenker: "Taket trenger å vaskes." 3 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 "Hmm... Tror jaggu taket må vaskes igjen jeg." haha, ler! har aldri tenkt sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg