praystation Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Da er det bare å legge seg i hardtrening. Arrangørene kan melde om ganske så heftige premier med meget høy affeksjonsverdi. Deriblant kan du som den beste DiRT-kjøreren vinne signerte hjelmer, kjøredresser, spill samt masse annet snacks. XBOX 360 eiere har vel et lite forsprang her, men nå som spillet blir utgitt på PS3 skulle det vel være mulig for alle å begynne treninga. KILDE Endret 12. september 2007 av praystation Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ah, Expert og Rally perfekt kombinasjon. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ah, Expert og Rally perfekt kombinasjon. 9484278[/snapback] Så klart. Henning Solberg vettu Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Imponerende hjemmeside! Godt det ikke ser ut som om en blind sjømann har gjort jobben... Nevertheless; hardcore som jeg er så er det trist at Dirt er spillet det tevles i. Skulle så mye heller sett mer realistiske spill, men dette viser vel hvor bra Dirt har gjort det sett med kommersielle øyne. Et bra spill, for all del, men ordene Dirt og Rally samstemmer ikke i mitt lille hode (jepp, jeg trenger realisme ) Heia den som vinner, buksa full av kvinner! Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Får se om jeg hiver meg på. Blir vel siste Colin McRae spillet siden han døde i en tragisk helikopterulykke i går. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Imponerende hjemmeside! Godt det ikke ser ut som om en blind sjømann har gjort jobben... Hehe.. Dette stod på hjemmesiden til utvikleren: Velkommen til Myke Varer! Ønsker du hjelp til å å realisere din nye nettside? Ønsker du et eget design som ingen andre har? Ønsker du litt starthjelp så du kommer raskt på nett? Sjekk hva Myke Varer har å tilby! Vi har rimelige priser og fokuserer på personlig kundestøtte. Prøv oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå