OleBrumHonning Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei Finnes det ett program som automatisk stenger usb portene når jeg slår av pc`en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 det finnes ikke noe programm som stenger usb når maskinen er slått av... Du kan bare gå til pc-en bios og redigier usb instillingene slik at strømmen kuttes fra usb når maskinen er slått av. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Takker, skal prøve det Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Fant ikke noe i biosmenyen om å slå av strømmen til usb-portene når man slår av pc`en. Det var flere valg der, men jeg vet ikke om noen av disse er det. Står det på dette valget at det kutter strømmen til usb-portene i bios menyen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 du kan du bare dra ut strøm kablen ut av maskinen. når den er slått av Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Dette er ment som en sikkerhetsfunksjon slik at ingen kan koble seg inn på min maskin via usb portene.. Da hjelper det ikke å trekke ut kontakten Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Eh jo? Hvis PC-en er slått av får du ikke gjort en dritt med USB portene. Hvis du har et hovedkort som støtter dette, får du kanskje ut strøm. Men det er alt. Hvis du er redd for at noen skal kødde med harddiskene dine ved hjelp av ei usb-penn eller noe, er ikke det noe å bekymre seg for. Harddisker trenger strøm, og hvis du har tatt ut kontakten får du ikke strøm =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå