Billy Bob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hadde selv en liten periode der jeg/vi prøvde livet som Diceman. God bok forresten, anbefales. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Han gamle dansken tok kaka. Lo godt når han smakte på kremosten Schau hadde på bryste Veldig bra episode Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ålreit episode. Ikke den mest spennende, med Schau svikter ikke! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Når går denne i reprise? Jeg ble underholdt av fotball i kveld, så fikk dessverre ikke denne episoden med meg. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Han gamle dansken gjorde hele episoden... Fantastisk fyr. Tror jeg hadde klikket fullstendig om jeg skulle passet på de ADHD-ungene... Ritalin er fine greier :!: Lenke til kommentar
Jeanic Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Denne episoden var genial. Lo godt når han sammenlignet sine egne sko med klovneskoene. :!: Samme her... At han i utgangspunktet måtte ha på skoene var lættis, men når sammenligningen kom var det bare å slippe latterkula løs:P Endret 30. november 2007 av Jeanic Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Han gamle dansken tok kaka. Lo godt når han smakte på kremosten Schau hadde på bryste Veldig bra episode Enig, han dansken var fantastisk. Ellers en helt grei episode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 ADHD-ungene Sv : Ja , han ble jo så til de grader EID av de småtrollene....minte meg litt om wrestling da han dælja bilderamma over hodet på'n....LOL !! Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) De ADHD-ungene hadde jo ikke ADHD da, men var skuespillere. Men artig var det uansett. Jeg synes virkelig programmet er bra. Og jeg skjønner ikke helt kritikken den fikk på forhånd, men det ser ut til at de som kritiserte har insett det siden vi ikke har så mye mer etter at det starta. Det er jo ikke direkte angrep mot kirken og dens tro, men heller et søkelys på hvordan vår verden har blitt. Det er mye bra og underholdene fakta som for deg til å tenke. Edit: Kilde for de fake ADHD-ungene http://www.side2.no/tv/article1470410.ece Endret 2. desember 2007 av MoonTheLoon Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 De adhd-ungene hadde jo ikke adhd da, men var skuespillere. Men artig var det uansett. Kva får deg til å tru da? Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kilde lagt til over. Og det hadde jo vært litt drøyt om de hadde hatt ADHD. Å ha en slik spøk på bekostning av barns sykdommer, som i tillegg sikkert er svært belastende for dem, er litt på kanten. Schau er flink til å gjøre ting på kanten, men når det kommer til barn er det nok en grense. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Høh.. Gikk fem på jeg gitt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Trist at de har så mye staga greier, slik som monopol-greiene. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Helvete.. Gikk glipp av episoden glemte meg av.. Når går dette i reprise? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Haha, stakkars unger. De klikka jo totalt da de tapte ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 FAEN! Når er reprisen? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Blir artig med vrede neste uke. Lurer på hva han skal gjøre... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg lo meg ihjel når fyrverkeriet kom. For en klovn av en våpenkåt engelskmann, forresten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Herregud, jeg gikk glipp av det. :-| Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Synes ikke gårdagens episode var noe særlig.. Lo jo litt da han tente på fyrverkeri, og terget opp de fattige ungene i England... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå