Gå til innhold

De syv dødssyndene på tv2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne episoden var genial. Lo godt når han sammenlignet sine egne sko med klovneskoene. :!:

Samme her... At han i utgangspunktet måtte ha på skoene var lættis, men når sammenligningen kom var det bare å slippe latterkula løs:P

Endret av Jeanic
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

ADHD-ungene

Sv : Ja , han ble jo så til de grader EID av de småtrollene....minte meg litt om wrestling da han dælja bilderamma over hodet på'n....LOL !!

Lenke til kommentar

De ADHD-ungene hadde jo ikke ADHD da, men var skuespillere. Men artig var det uansett.

Jeg synes virkelig programmet er bra. Og jeg skjønner ikke helt kritikken den fikk på forhånd, men det ser ut til at de som kritiserte har insett det siden vi ikke har så mye mer etter at det starta. Det er jo ikke direkte angrep mot kirken og dens tro, men heller et søkelys på hvordan vår verden har blitt. Det er mye bra og underholdene fakta som for deg til å tenke.

Edit:

Kilde for de fake ADHD-ungene

http://www.side2.no/tv/article1470410.ece

Endret av MoonTheLoon
Lenke til kommentar

Kilde lagt til over.

Og det hadde jo vært litt drøyt om de hadde hatt ADHD. Å ha en slik spøk på bekostning av barns sykdommer, som i tillegg sikkert er svært belastende for dem, er litt på kanten. Schau er flink til å gjøre ting på kanten, men når det kommer til barn er det nok en grense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...