medlem-108338 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ingen ville ha han etter 50 stykk til og med ikke på gata haha! han så helt forjævlig ut .. Gleder meg til latskap nestegang Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Utrolig artig program, dette her. Gleder meg til neste episode! Er digg at noen tør være så dum som Schau er. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Utrolig artig program, dette her. Gleder meg til neste episode! Er digg at noen tør være så dum som Schau er. Han har noko som fleirtalet her på forumet ikkje har... Selvtillit Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Mangler forumbrukerne selvtillit, faktisk? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Aner jeg en generalisering her, hvor 'alle som sitter på forum er nerder uten selvtillit'? Spent på å se deg argumentere for det utsagnet der. Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Utrolig artig program, dette her. Gleder meg til neste episode! Er digg at noen tør være så dum som Schau er. Dum? Han lager bra tv, og det er hele poenget. Kan du utdype deg selv ? Når er han dum? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Aner jeg en generalisering her, hvor 'alle som sitter på forum er nerder uten selvtillit'? Spent på å se deg argumentere for det utsagnet der. Er nerd sjølv! Men etter som eg leser her på forumet er det mangne poster som handler om å få bedre sjølvtillit, og det er ikkje reint lite. Kan hende eg tar feil men etter det som eg ser så er det mangen her med sjølvtillits problemer. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Da må du ha vært innom "deppetråden", og den er jo et kapittel for seg selv. Mitt inntrykk er at de fleste forumbrukerne her er oppegående mennesker med god selvtillit, men poster riktignok bare i Film- og Musikk-delen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ADHD-ungene var rimelig... sinnsyke. Bra episode hittil! "Til alle som har tenkt til å ha sex i kveld, du kan få en av disse." :!: Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ADHD-ungene var rimelig... sinnsyke. Bra episode hittil! "Til alle som har tenkt til å ha sex i kveld, du kan få en av disse." :!: satan som eg lo... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har litt på følelsen at de hadde fått beskjed om å være så nutcase som de kunne, men men. Muskeltrimmeren var en kort fadese. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ADHD-ungene var rimelig... sinnsyke. Bra episode hittil! "Til alle som har tenkt til å ha sex i kveld, du kan få en av disse." :!: satan som eg lo... Har jeg klart bragden å oppdage sarkasme over nettet? Eller bommer jeg når jeg tror det er sarkasme? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Synest egentlig denne episoden er relativt dårlig(så langt) ,i alle fall samenlignet med de andre dødsyndene... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hahhaahahah, for noen alternativer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hahaha, fy faen, det med han gamle gærningen er det verste Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 "Du mangler brød!" @ hemmeligheten hans Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den beste episonden til no, kommer til å bli bra neste episode Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Denne episoden var genial. Lo godt når han sammenlignet sine egne sko med klovneskoene. :!: Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Åh, for et genialt program. Herlig fra ende til annen. Stakkar stakkar mann, han så knekt ut på slutten altså. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Sprøtt at han fortalte den helmmeligheten foran hundretusener av seere. En av de beste episodene hittil, men jeg vet ikke om den når helt opp, starten var rimelig crap. Morsomt med Orson som ble pissforbanna av det norske ordet som han ikke klarte å uttale ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå