Kiro Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Nå begynner det forresten...har hørt han dkal vere hore i dag... Edit:han så jo ut som et stort "monster" i de klærne,særlig skoene.. Endret 22. november 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg gleder meg til å se igjen dverg-scena, den eier. Reklamepauser suger, forresten. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk, utrolig nok, litt mindre lyst på Schau etter å ha sett han som dame. Han er tidenes styggeste protituert. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Genialt må jeg si om dette programmet, strider mot alt familie vennlig vi har hatt sålangt i Norge, så det er bare positivt! Kan ikke vente til neste Torsdag^^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Herregud, han kunne vel aldri forventet å klare den onaneringsgreia fullt ut... Umenneskelig er det! Dritgøy, men umenneskelig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg skulle klart det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg skulle klart det. Ok. Han var ikkje vidare vakker nei, spesielt når han var dobbelt så høg som resten av befolkningen der nede. Såg ikkje noko greit ut det siste forsøket. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha, definitivt den beste episoden hittil. Knakk sammen i latter flere ganger! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Alltid syntes fyren var litt sexy. Men nå vet jeg ikke helt lengre. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 "Det står ingenting i bibelen om dette" Tror Schau var ganske slapp etter 5 runder med onanering.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha, det var så bra når dvergene dansa i senga hans :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Morsom episode. Dverger som danser slår aldri feil. Men det at han ikke klarte horeri var dårlig, han kunne prøvd litt til, evnt en ny dag. Lenke til kommentar
eriklur Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Haha, dette var en genial episode! Tror ikke noen av de andre dødssyndene kommer til å lage en like så bra episode som dette. Lo så jeg skalv når de to dvergene kom hoppende inn, og hunden dreiv å spise bacon... Synes også at avsluttningen etter at programmet var ferdig var genial Ingen mindreårige ble brukt under innspillingen Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 7fots-hora huff som han så ut Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Synes også at avsluttningen etter at programmet var ferdig var genial Ingen mindreårige ble brukt under innspillingen Jaja, til alle som hylte og bar seg over pedofili & barneprostitusjon: In your face! :!: Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Se og hør har skrevet om serien på sine nettsider og har en poll for at folk kan si hva de mener: 67 prosent er negative. Hahaha! Huffameg! *tørke lattertårer* Beklager, jeg vet det er en stund siden denne threaden ble åpnet, men å referere til "Se&Hør" sin nettpoll er bare... fantastisk naivt og uendelig morsomt. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ajsann - helt glemt denne serien. Noen som kan oppdatere meg: når går den og sendes det repriser? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Han er nok sikkert den høyeste hora som har operert i Bankok. 210 cm på strømpelesten med høyhelte sko. Schau er nok litt gammel til å holde på med en runkemaraton :!: Og; den transseksuelle horementoren til Schau hadde jammen med lurt meg gitt. Hun/han så bra ut Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Han er nok sikkert den høyeste hora som har operert i Bankok. 210 cm på strømpelesten med høyhelte sko. Schau er nok litt gammel til å holde på med en runkemaraton :!: Og; den transseksuelle horementoren til Schau hadde jammen med lurt meg gitt. Hun/han så bra ut Tror ikke jeg hadde klart å runke 24 ganger på et døgn egentlig, selv ikke når jeg var 14-15.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Han er nok sikkert den høyeste hora som har operert i Bankok. 210 cm på strømpelesten med høyhelte sko. Schau er nok litt gammel til å holde på med en runkemaraton :!: Og; den transseksuelle horementoren til Schau hadde jammen med lurt meg gitt. Hun/han så bra ut Kom som en overraskelse at hun hadde vært gutt, ja. En av de mer vellykkede kjønnskiftene jeg har sett, uten å ha sett så veldig mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå