Gå til innhold

De syv dødssyndene på tv2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, dette var en genial episode! Tror ikke noen av de andre dødssyndene kommer til å lage en like så bra episode som dette.

Lo så jeg skalv når de to dvergene kom hoppende inn, og hunden dreiv å spise bacon...

Synes også at avsluttningen etter at programmet var ferdig var genial

Ingen mindreårige ble brukt under innspillingen
Lenke til kommentar
Se og hør har skrevet om serien på sine nettsider og har en poll for at folk kan si hva de mener: 67 prosent er negative.

Hahaha! Huffameg! *tørke lattertårer*

Beklager, jeg vet det er en stund siden denne threaden ble åpnet, men å referere til "Se&Hør" sin nettpoll er bare... fantastisk naivt og uendelig morsomt. :)

Lenke til kommentar
Han er nok sikkert den høyeste hora som har operert i Bankok. 210 cm på strømpelesten med høyhelte sko. Schau er nok litt gammel til å holde på med en runkemaraton :!: Og; den transseksuelle horementoren til Schau hadde jammen med lurt meg gitt. Hun/han så bra ut :blush:

Tror ikke jeg hadde klart å runke 24 ganger på et døgn egentlig, selv ikke når jeg var 14-15.. :p

Lenke til kommentar
Han er nok sikkert den høyeste hora som har operert i Bankok. 210 cm på strømpelesten med høyhelte sko. Schau er nok litt gammel til å holde på med en runkemaraton :!: Og; den transseksuelle horementoren til Schau hadde jammen med lurt meg gitt. Hun/han så bra ut :blush:

Kom som en overraskelse at hun hadde vært gutt, ja. En av de mer vellykkede kjønnskiftene jeg har sett, uten å ha sett så veldig mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...