Sovesofa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 er detta fra den siste episoden? har ikke sett detta programmet før jeg. setter meg ned i kveld regner jeg med må se det alle snakker om det Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 mhm, kompisen min hadde hørt no om at han hadde liggi med en mindreårig, men det må da vel være litt for drøyt... ? selv for schau Tror ikke han som schau skal ha sex (eller lignende) med er mindreårig (han som Bob_3 har bilde av). Har lest at han er en 30 år gammel bartender. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Knakk sammen når Schau tok såpedispenseren og trykka såpe ned i munnen og når han dreit i bleia... Utukt neste uke \o/ Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Knakk sammen når Schau tok såpedispenseren og trykka såpe ned i munnen og når han dreit i bleia... Utukt neste uke \o/ Eg lo så nesten ikkje fekk puste da han dreit på seg.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hehe, ja drite-episoden var artig. Som han sa, det var overhodet ikke noe å misunne i det hele tatt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kjedelig episode i går. Dro litt på smilebåndet da han putta i seg såpe og gjorde i buksa. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 mhm, kompisen min hadde hørt no om at han hadde liggi med en mindreårig, men det må da vel være litt for drøyt... ? selv for schau Tror ikke han som schau skal ha sex (eller lignende) med er mindreårig (han som Bob_3 har bilde av). Har lest at han er en 30 år gammel bartender. 35 år. Og de har vel ikke direkte sex, selv om det er ganske nært. Gleder meg stort til å se igjen de scenene der, lo meg omtrent ihjel forrige gang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Gårsdagens episode var ikke så bra som de to foregående, men nå var jo dødssynden kjedeligere også. Lo godt da han dreit på seg, de viste faktisk pikken hans på tv . Lo også godt da de tok fra han alt han eide, og gav han to flasker brennevin. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 At de viste snoppen hans på tv er jo ikke noe nytt, hvem kan vel glemme da han brukte den som lokkemat for ei bikkje i Team Antonsen? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Showet er digg , men denne dødsynden er ikke så underholdene som di andre han sa jo selv på Thomas & Harald at missunnelse var den vanskelige synden å bryte Første episode var best. han så lattelig ut som dame ke pokker dritter i buksa på TV haha og spiser såpe , fikk latterkrampa.. Endret 16. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 De 7 dødssyndene er det beste i norsk Tv historie på flere år, unner virkelig Kristopher Schau heder og ære. Det beste til nå er vel baby delen i går eller clone a willy delen i episode 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Eneste programmet jeg har sett er det som gikk sist nå, syns ikke at det var noe spesielt bra jeg. Jeg har hatt sansen for mye av det Schau har gjort tidligere. Lenke til kommentar
eriklur Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Synes den første episoden hittil har vært den morsomste. Fråtseriepisoden var helt OK, flirte kraftig i den delen når han skulle bli pølse. Misunnelses-episoden ikke var så spesiell, men ansiktsutrykket til Kristoffer når han dreit på seg var hillarious. edit: dildomaking var helt fantastisk Endret 17. november 2007 av eriklur Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tror det kan bli ekstremt, ekstremt morsomt idag hvertfall. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Haha ja.. Noen som kan skrive ned di 7 dødssyndene får det aldri med meg på showet går for fort.. Vil bare se hvilkne episoder jeg gleder meg ekstra til Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som kan skrive ned di 7 dødssyndene får det aldri med meg på showet går for fort.. De syv dødssynder. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som kan skrive ned di 7 dødssyndene får det aldri med meg på showet går for fort.. De syv dødssynder. Takker.. Er du lat komme du til helvete i følge relgionen.. Jaja stakkars meg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Episoden ikveld kommer til å bli en moderne tv-klassiker, føler det på meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Når er det det begynner ikveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå