lubo.carson Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja, merker at Schau passer mye bedre her enn i Team Antonsen. Definitivt en serie jeg må ha på dvd. "It was like pulling a salmon out of my ass" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Artig program. Hadde egentlig ikke tenkt å se på det, men kommer nok til å følge med. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noen som vet når og hvor programmet kommer i reprise? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 haha, så jævlig vittig det var clone a willey og botox, schau herjer! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Schau kommer på Senkveld i dag. Starter 22:10 for de som vil følge med. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kommer det noen reprise av programmet eller noe sted jeg kan se det på internett? Er så irritert over at jeg gikk glipp av det... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Samme her. Og TV2 Sumo koster jo penger da Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Programmet var knallbra og morsomt fra ende til annen, gleder meg til å følge dette utover. Forresten litt morsomt at det ikke har kommet en eneste negativ kommentar til programmet etter at det faktisk ble vist i denne tråden :!: Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg syntes ikke programmet er så fryktelig som alle skal ha det til jeg. Det er jo ikke bare humor heller, det viser jo bare hvordan verden er på en måte.(fikk jeg intrykket av etter første episode ihvertfall.) Har forøvrig voldsom respekt for Kristoffer Schau. En veldig original mann. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Dette er fantastisk TV. Jeg tilber Kristoffer Schau, geniale greier. Og til helvete med kristenfundamentalistene som winer... Endret 8. november 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gikk glipp av førsteprogram, men dette er jo faktisk ganske interessant. Moro å se all statistikken som dras inn, ikke bare Schau som er bajas. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Litt morsom den pillecocktailen :!: Ritalin, Valium, m.m. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Han er jo tidenes tvpersonlighet, da. Han tørr det meste, og huhei hvor underholdene det er! =D Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 "Er det for keg?" :!: Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 "Er det for keg?" :!: Han valgte jo de mest ekstreme fra Bærum da, alle er heldigvis ikke sånn her Men genial episode Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Programmet er drit-artig, rett og slett. Hvis man ikke liker det behøver man ikke å se på, jeg ser ikke hvorfor den negative stemningen blir så stor. Morsomt var det å se en del av klippene live også, mens schau kommenterte dem =D Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Synes dagens episode var litt svakere enn forrige, spesielt "på fylla i bærum" var meget svakt. Men lo godt når han skulle spise pølsedeig rett fra maskinen, hahaha! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Fantastisk morsomt og interessant program. Trakk jo inn mange interessante fakta i denne episoden også.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Genialt konsept, gadd ikke se første episode men skal definitivt se resten. Beste tv-programmet jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå