WhoWantWhat Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Haha, jeg tror på omskjæringen, det er vel midt i blinken for herr Schau det. Men steriliseringen virker litt mindre troverdig. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Haha, jeg tror på omskjæringen, det er vel midt i blinken for herr Schau det. Men steriliseringen virker litt mindre troverdig. Ups..skrev feil..mente steriliserte seg..tror ikke han gjorde det Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Tror dere han seriøst omskjærte seg? Man får faktisk se omskjæringen på DVD-en. Sterilisering kan reverseres ja. Han har tidligere sagt at han ikke skal ha barn, så jeg tviler ikke på at det var ekte. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 I går var hetten på da. Greit at de ikke har gjort opptakene kronologisk i forhold til presentasjon, men en liten flause er det jo... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 I går var hetten på da. Greit at de ikke har gjort opptakene kronologisk i forhold til presentasjon, men en liten flause er det jo... La merke til det selv. Men tror de har planlagt slik at de tar all filmingen i Israel samtidlig, og ikke drar til 9 ganger i løpet av serien. Selv om det var en liten tabbe å vise penisen igjen "etter omskjæringen", men med lua på. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det mulig å gjøre et inngrep for å reversere steriliseringen eller? Hvis ikke synes jeg det var ganske idiotisk å forkaste all framtidig familieliv osv bare for å gjøre noe som virker spontant kontroversielt. Menmen, han har jo fri vilje. edit: ellers var rensinga artig, hehe, 16 ganger eller noe i den duren. Nå er jo Schau 37-38 år så han har nok tenkt nøye igjennom dette. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Det var så SYKT bra nå han drikket tisset og sa det hadde en brusende effekt HAHA og når han dreit og de lydene haha Han er faen genial Håper han kommer med nytt show en gang i tiden.. Hva kommer til å komme på torsdagene nå 22.45?? Edit: Innlegg 600 Endret 21. desember 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå