Krankemot Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Og det er mange som omskjæres av kosmetiske grunner. Samt andre medisinske grunner enn trang forhud... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som har kjøpt DVD-en? Isåfall, er den verdt bonusmaterialene? Har sett alle episodene på tv. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som har kjøpt DVD-en? Isåfall, er den verdt bonusmaterialene? Har sett alle episodene på tv. ja, men eg har ikkje sett den enda Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noe godt ekstramateriale, noe veldig sært ("Den store Forhoudini") og noe dårlig, men den er verdt kjøpet spør du meg. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Og det er mange som omskjæres av kosmetiske grunner. Nei. De gjøres det på grunn av diverse ukulturer rundt om i verden. Se f.eks. bare på USA. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nei? Hva mener du nei? Det er kosmetiske grunner, om det er gode grunner skal ikke jeg legge meg opp i, men kosmetiske er de. Omtrent som folk som skaffer seg silikonhyller enda de ikke trenger det. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Eneste kosmetiske grunn jeg vet om er at man ikke skal bli mobbet i dusjen i USA :!: Evt om noen porrfilm skuespillere gjør det for det ser "kult" ut. Det er uansett et inngrep som gjør penis mindere følsom - så nei takk! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Eneste kosmetiske grunn jeg vet om er at man ikke skal bli mobbet i dusjen i USA :!: Evt om noen porrfilm skuespillere gjør det for det ser "kult" ut. Det er uansett et inngrep som gjør penis mindere følsom - så nei takk! Faktisk reinere og... Er noko med at du er mindre utsatt for diverse k.sjukdommer... Endret 18. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Faktisk reinere og... Er noko med at du er mindre utsatt for diverse k.sjukdommer... Hvem er det som har fortalt deg dette? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Faktisk reinere og... Er noko med at du er mindre utsatt for diverse k.sjukdommer... Hvem er det som har fortalt deg dette? Det var på eit seksual program på radioen, kommer ikkje på kva det heiter Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Akkurat det med kjønnssykdommer er aldri vitenskapelig bevist etter det jeg har fått med meg. Tror uansett ingen kjøper argumentet om "vi kan skippe kondom, jeg er omskjært så jeg har ingen kjønnsykdommer"! Noen hever og at man lettere kan få urinveisinfeksjon om man er omskjært siden "hodet" og urinrøret ligger å dingler i undrbuksen uten "hette på". Spes kjipt for dem med bleie vil jeg tro. :!: Endret 18. desember 2007 av Misantropen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 I dag er det jo en "søt" episode.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg lo. Så utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Er det mulig å gjøre et inngrep for å reversere steriliseringen eller? Hvis ikke synes jeg det var ganske idiotisk å forkaste all framtidig familieliv osv bare for å gjøre noe som virker spontant kontroversielt. Menmen, han har jo fri vilje. edit: ellers var rensinga artig, hehe, 16 ganger eller noe i den duren. Endret 20. desember 2007 av Cucumber Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er egentlig litt skuffet over programmet. Med tanke på at de har brukt så mye tid, penger og utsatt seg for så mye rart så er ikke resultatet ekstremt spennende. Er bare masse klipping og ekstreme ting som de fint kunne ha gjort hvor som helst. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tror dere han seriøst omskjærte seg? Programmet er egentlig utolig teit.. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Tror dere han seriøst omskjærte seg? Programmet er egentlig utolig teit.. Såg ganske ekte ut, ikkje minst den smerten på bade... Edit: Blodet var litt lyst. Endret 20. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja det tror jeg. Denne typen ting er ikke uvandt for han. Hele hans "karriere" er jo storsett bygd på å gjøre slike ting offentlig. Selv på scenen er han helt sprø og selvskadelig. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Angivelig så spiste han den også i ettertid! http://www.dagbladet.no/kultur/2007/12/10/520755.html Har noen fortsatt det klippet? Ligger det på DVDen? Hvor sykt det enn høres ut, så fikk en del av meg lyst til å se klippet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå