Litejk Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Bruke kjaken og oversiden av handa Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Bruker det jeg har for hånden, det er jo ikke skjermen man tørker av, men plastdekselet som beskytter skjermen, så det er jo laget for å tåle litt. På Canon kan man bytte ut dekselet selv, og det skal kunne bestilles fra din lokale forhandler. Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det var meningen å være sarkastisk fra min side. Siden du uansett kommer til å få nok seriøse svar, så tenkte jeg at det var bedre å bidra med en vittighet. Selv bruker jeg skjorte eller genser til slik. Bryr meg ikke så mye om riper, for de skjermene tåler ganske mye. Har vel et par riper, men de stammer ikke fra noen genser. 9502126[/snapback] Enig med deg, vi snakker jo egentlig ikke om skjermen som på en vanlig LCD der man kommer rett på panelet for det vi snakker om på ett kamera er jo uten tvil ett plast/glass-deksel som ligger i chassi. For de som synes at det likevel er viktig å beskytte skjermen vil jeg anbefale en plastfolie man får kjøpt der man selger mobil/kamera som du selv kan klippe til og feste på som beskyttelse Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 De fleste har jo en sånn grå plast greie forran den kan man jo bare bytte om det blir riper. Lenke til kommentar
Linken Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 De fleste har jo en sånn grå plast greie forran den kan man jo bare bytte om det blir riper. 9511282[/snapback] Tenker du på plastfilm, eller det geniale dekselet Nikon har Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Sikkert det geniale dekselet som jeg mista for 2 år siden.. Savna det i starten, men selv nå når kameraet er 3 år gammelt har jeg fortsatt ingen riper på skjermen. Til tross for at kameraet ofte ligger stuet ned i en sekk sammen med hjelm/spade/søkestang/klatreutstyr/feller/isskruer/etc med kun litt klær imellom. Med andre ord: Du trenger kanskje ikke å være så redd for skjermen? Endret 26. september 2007 av anderfo Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Den plastkjermen for de som er redde for kameraet ja... Personlig ville jeg ikke hatt noe løst plast mellom bildet og øyet mitt... Lenke til kommentar
modin Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 NB! Benyttes dette tipset, er det en god idé å merke om linsevæskeflaska. Blå JIF rett på øyet er ikke fullt så festlig..... 9482513[/snapback] Haha, minner meg om når jeg skulle hjem fra Equador og ble forsinket i sikkerhetskontrollen, fordi flere vakter luktet å smakte på linsevesken min for å se om det var noe farlig i den. Dette var før det ble ulovlig, å ha med veske på fly. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 NB! Benyttes dette tipset, er det en god idé å merke om linsevæskeflaska. Blå JIF rett på øyet er ikke fullt så festlig..... 9482513[/snapback] Haha, minner meg om når jeg skulle hjem fra Equador og ble forsinket i sikkerhetskontrollen, fordi flere vakter luktet å smakte på linsevesken min for å se om det var noe farlig i den. Dette var før det ble ulovlig, å ha med veske på fly. 9580815[/snapback] Du mener væsker? Mamma fikk ha med vesken sin når hun tok fly sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå