Løve Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ahaha, dette spillet må være et av de beste noen sinne! Alle klassene er jo utrolig morsomme, spesiellt Spy og Pyro. Spy er litt for litt noen ganger da... bare stabbe, stealthe og disguise om og om igjen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Fy faen så artig Elsker spy klassen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hmm... får ikkje starta spelet... samme feilmelding som quakewars, appcrash greie... noken som har ein ide? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 jeg har forferdelige problemer med ping i steam akkurat nå. har 500-1500 ping i alle steam spill, men andre spill som ikke kreves steam har jeg normal ping :S. håper det har ordnet seg når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Stemmer det at nick i spillet er bundet opp til hva man heter på friends nettverket/Steam Community? Lenke til kommentar
softy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det skjer ingenting når tf2 loader.... Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Veldig morsomt men blir litt paranoid av alle disse spionene Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 FAEN! dette er så krise som jeg skrev før i denne tråden, etter jeg har kommet innpå en server blir det connection problem 20 sek etter jeg hra kommet inn, så blir jeg kasta ut! dette skjer på alle spill jeg prøver! Kunne noen være så snille å hjelpe en stakkars liten gutt i nødens tid og si hva som er galt og hvordan jeg kan få fiksa det her^^ På forhånd takk... Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Standard ville jo være å fortelle deg at du må skru av alle brannmurer osv. men jeg regner med du allerede har prøvdt det. Jeg tror kanskje det har noe med steam å gjøre, det er litt ustabilt her også På en annen side, aj aj, dette blir virkelig bra Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 FAEN! dette er så krise som jeg skrev før i denne tråden, etter jeg har kommet innpå en server blir det connection problem 20 sek etter jeg hra kommet inn, så blir jeg kasta ut! dette skjer på alle spill jeg prøver! Kunne noen være så snille å hjelpe en stakkars liten gutt i nødens tid og si hva som er galt og hvordan jeg kan få fiksa det her^^ På forhånd takk... 9520711[/snapback] Jeg har samme problem... Du må bare vente til "client already on server" er borte når du prøver å joine igjen... Dette betyr at du må vente 2-5 min hver gang du skal joine en server... Ok, du gjør: Joiner en server, blir kastet ut rett etterpå (20 sec i ditt tilfelle) Retryer, for så å få se meldingen (client already on server) Vent 2 min, så joiner du igjen (veldig viktig at du ikke joiner noen annen server mens du gjør dette) så skal du forhåpentligvis klare å spille uten å bli kastet ut.... Dette er ikke en fix, fordi jeg har selv problemet, men dette gjør i alle fall slik at du kan spille spillet Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hoho, sinnsyke tider dette var noen av det tøffeste jeg har vært med på lenge. Dæven kor lenge sia æ har kost mæ så med et spill! -Må bare ty til dialekt for å beskrive dette, fantastisk morsomt spill! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) AH, jeg vil spille! Men kan noen være så snill og forklare meg hva egentlig Team Fortress spillene går ut på? Er det bare å "capture" forskjellige soner, eller er det andre ting også? Jeg har aldri spilt TF før, så det hadde vært prima om noen kunne forklart litt Endret 18. september 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Finnes det noen norske TF2 servere ennå? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ja det gjør det. Se her http://www.game-monitor.com/search.php?game=tf2&location=NO Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Serriøst! Dette var GØY og spillet gir en følelse av old-school spillet som det faktisk er basert på! Vakkert! Føles meget gjennomført. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Slenger ut denne, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=832742&hl= Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Serriøst! Dette var GØY og spillet gir en følelse av old-school spillet som det faktisk er basert på! Vakkert! Føles meget gjennomført. 9521080[/snapback] Grafikken er pen Men spillet imponerte ikke meg så ekstremt mye, men gøy var det PS: Det er ikke at grafikken er så realistisk, men bare godt laget, orginal, og litt tegneserieaktig Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) AH, jeg vil spille! Men kan noen være så snill og forklare meg hva egentlig Team Fortress spillene går ut på? Er det bare å "capture" forskjellige soner, eller er det andre ting også? Jeg har aldri spilt TF før, så det hadde vært prima om noen kunne forklart litt 9520876[/snapback] I TF2 har du Territory Control, Control Point og Capture the Flag moduser, de to førstnevnte er ganske like da de går ut på å ta over kontrollpunkter på banene. Capture the Flag går ut på å stjele flagget til det andre laget og levere det i sin egen base, på samme tid som laget ditt må passe på sitt eget flagg. Spillet har 9 forskjellige classer; Scout, Soldier, Medic, Spy, Pyro, Heavy Weapons, Engineer, Demolitions Man og Sniper. Alle disse classene har forskjellige områder der de utmerker seg. De varierer på HP, fart, våpenskade osv. Alle classene er veldig varierte og tilbyr forskjellige spillestiler. Hvis du er i tvil om å kjøpe spillet, så kan jeg si deg en ting, det har du ingen grunn til. Dette må spilles Endret 18. september 2007 av Sammeh Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 blæh fåkke kjøpt det før 14. oktober Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg