Gå til innhold

Den store Team Fortress 2 tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Stenger de Betaen noen gang før utgivelsen? Eller kan vi kose oss helt til det blir utgitt?  :D

9518710[/snapback]

Utifra hva jeg har lest på Steamforumene vil den gå helt frem til release, kanskje med noe nedetid nå og da.
Lenke til kommentar

Har spilt i et par timer nå, og har fått veldig bra førsteinntrykk. Spilte på 2forts mappet som jeg husker fra gamle TF og jeg liker det veldig godt. Fikk testet ut alle klassene litt hver, og de virker veldig unike og artige. Dette blir nok et spill jeg kommer til å bruke mye tid på fremover! :)

Lenke til kommentar

Har et bittelite problem. Åssen hule hælvete får man bytta navn, det er ikke noe man kan gjøre i menyen og det gikk ikke ann å skive (Name) i console. Noen som har noe greie på dette. Utrolig kjipt å hete [unknown] i spillet.

 

Setter pris på all hjelp :D

 

En annen ting. Fy faen dette spillet rocker. Mitt fav spill akkurat for øyeblikket :dribble:

Lenke til kommentar
Har et bittelite problem. Åssen hule hælvete får man bytta navn, det er ikke noe man kan gjøre i menyen og det gikk ikke ann å skive (Name) i console. Noen som har noe greie på dette. Utrolig kjipt å hete [unknown] i spillet.

 

Setter pris på all hjelp :D

 

En annen ting. Fy faen dette spillet rocker. Mitt fav spill akkurat for øyeblikket  :dribble:

9519029[/snapback]

Du må endre SteamID i Steam Community. Tror ikke det er noen annen måte å gjøre det på.

Du har kanskje ikke opprettet en SteamID siden du får [unknown] som nick?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...