Deimos_Anomaly Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er det for seint å forhåndsbestille Orange Box idag? Slik at jeg får prøvd TF2 beta? 9518288[/snapback] Nope, kan forhåndsbestille og bli med i betaen frem til 9. oktober Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Er det for seint å forhåndsbestille Orange Box idag? Slik at jeg får prøvd TF2 beta? 9518288[/snapback] nei, de reklamerer om at du kan forhåndsbestille orange box, og spille TF2 med en gang... bare at TF2 ikke funker atm Er det forresten noen som vil liste opp ip adressene til de norske serverne? Ser det er 2 norske servere her, men det er bare fordi de har NOR i navnet.. antar at ikke alle servere har det. Steam har jo så råtten server list refresh gizmo. Det står jeg har 100 ping på de norske serverne når jeg oppdaterer server lista, men når jeg trykker på de og refreser de induviduelt står det at jeg har 25 ping. Endret 18. september 2007 av treigzak Lenke til kommentar
Blue_Vex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ok, en update.. If you're having trouble launching sit tight. We're looking into it. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hvis dere sjekker Server lista i Steam så ser dere at folk faktisk spiller TF2 allerede! Er veldig få som gjør det, men de gjør det i alle fall! =) EDIT: My bad, lista viste alle TF servere selv om den var satt til å vise TF2 servere =) Endret 18. september 2007 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvis dere sjekker Server lista i Steam så ser dere at folk faktisk spiller TF2 allerede! Er veldig få som gjør det, men de gjør det i alle fall! =) EDIT: My bad, lista viste alle TF servere selv om den var satt til å vise TF2 servere =) 9518315[/snapback] det skal den da ikke gjøre, jeg ser 4 spillere og en haug med bots her. Lenke til kommentar
Blue_Vex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Glad det er to norske servere på lista iaff. Update: Patrickm: still working on it guys. we're rebuilding now. brb while I test it on our beta system Endret 18. september 2007 av Blue_Vex Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 står det når den kommer? Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 kommer heller ikke inn på steam forumet Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvilken server samles vi på da? Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kom inn i spillet jeg nå iaff. Dunno om det var noe jeg gjorde, kjørte en validate og en defrag av cache, det kom iaff en update. Oppsummering, DET FUNKER. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kom inn i spillet jeg nå iaff. Dunno om det var noe jeg gjorde, kjørte en validate og en defrag av cache, det kom iaff en update. Oppsummering, DET FUNKER. 9518433[/snapback] And what's the verdict? Lenke til kommentar
Beowulf Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Kjedelig å sitte på jobb når jeg kunne vært hjemme og spilt TF2 Skal vi ta en sykedag en dag denne uka Turbo? Endret 18. september 2007 av Beowulf Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Kjedelig å sitte på jobb når jeg kunne vært hjemme og spilt TF2 Skal vi ta en sykedag en dag denne uka Turbo? 9518491[/snapback] I'm in Edit: Djåbb søkks Endret 18. september 2007 av Turboman#1 Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Virka artig det der. Men for øyeblikket sitter jeg på skolen og spiller med lasermus på superglatt overflate. Ikke var pingen all verden på serven jeg kom inn på heller Gleder meg til å komme hjem så jeg får spilt mer vertfall. Tror det kan bli skikkelig artig når man kommer inn i rollene og vet hva de forskjellige classene kan gjøre Lenke til kommentar
trydis Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Gi oss på jobb noen oppdateringer etterhvert som dere har testet litt da Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kjapt: overfylte servere, no nades!, smooth cartoony graphics, plenty 200pingere fra overseas? og litt forvirrende i starten. har spilt fortress forever og det har mer felles med tfc en dette har. mye nye/annerledes våpen fra tfc hvor vidt dette er negativt eller positivt får folk avgjøre selv, jeg stikker inn igjen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Yes please, passe kjipt å sitte på forelesning etter å ha døgnet en hel natt, bare for å vite at spillet ble lansert 2 timer etter du forlot hjemmefra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen får ta ansvar og poste screenshots for oss som må sitte på jobb i mangfoldige timer til. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Updaten min er ikke ferdig ennå engang, ligger på 63% så blir nok ei stund til jeg får spille! Så alle som har mulighet, legg ut masse bilder fra spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg