Gå til innhold

Den store Team Fortress 2 tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det for seint å forhåndsbestille Orange Box idag? Slik at jeg får prøvd TF2 beta?

9518288[/snapback]

 

nei, de reklamerer om at du kan forhåndsbestille orange box, og spille TF2 med en gang... bare at TF2 ikke funker atm :p

 

 

Er det forresten noen som vil liste opp ip adressene til de norske serverne? Ser det er 2 norske servere her, men det er bare fordi de har NOR i navnet.. antar at ikke alle servere har det.

Steam har jo så råtten server list refresh gizmo. Det står jeg har 100 ping på de norske serverne når jeg oppdaterer server lista, men når jeg trykker på de og refreser de induviduelt står det at jeg har 25 ping.

Endret av treigzak
Lenke til kommentar
Hvis dere sjekker Server lista i Steam så ser dere at folk faktisk spiller TF2 allerede! Er veldig få som gjør det, men de gjør det i alle fall! =)

 

EDIT: My bad, lista viste alle TF servere selv om den var satt til å vise TF2 servere =)

9518315[/snapback]

 

det skal den da ikke gjøre, jeg ser 4 spillere og en haug med bots her.

Lenke til kommentar

Virka artig det der. Men for øyeblikket sitter jeg på skolen og spiller med lasermus på superglatt overflate. Ikke var pingen all verden på serven jeg kom inn på heller :p

 

Gleder meg til å komme hjem så jeg får spilt mer vertfall. Tror det kan bli skikkelig artig når man kommer inn i rollene og vet hva de forskjellige classene kan gjøre ;)

Lenke til kommentar

Kjapt: overfylte servere, no nades!, smooth cartoony graphics, plenty 200pingere fra overseas? og litt forvirrende i starten.

 

har spilt fortress forever og det har mer felles med tfc en dette har.

 

mye nye/annerledes våpen fra tfc

 

hvor vidt dette er negativt eller positivt får folk avgjøre selv, jeg stikker inn igjen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...