Gå til innhold

Den store Team Fortress 2 tråden :)


Anbefalte innlegg

Selvin, det kan jo ha noe med at alle kjører nih- sin løsning? ;)

Tror nok vi i europa kan glemme enhver tanke om å få spille betaen i dag, Valve er trossalt ni timer bak oss, og det kan jo fort se ut som om spillet ikke kommer før fire-fem i Valve sin tidssone.

9515538[/snapback]

 

Neivel, sier du det! :!:

 

Nå er klokka 12 på vestkysten til USA, og om ikke betaen starter før 4-5 tida, så tror jeg at jeg går og legger meg snart...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steam forumpost (quoter en som tydeligvis har snakket med en ansatt):

X: So we in the HL2net steam channel are wondering, when you guys gonna unlock TF2? What time exactly?

Greg: Late in the day. We're not saying an exact time, unfortunately.

 

X: So no 12AM release?

Greg: No - late in the day.

Hvilket vil si at det åpnes for spilling en gang i morgen tidlig, ev. litt senere.

Lenke til kommentar
Steam forumpost (quoter en som tydeligvis har snakket med en ansatt):
X: So we in the HL2net steam channel are wondering, when you guys gonna unlock TF2? What time exactly?

Greg: Late in the day. We're not saying an exact time, unfortunately.

 

X: So no 12AM release?

Greg: No - late in the day.

Hvilket vil si at det åpnes for spilling en gang i morgen tidlig, ev. litt senere.

9515684[/snapback]

 

Jeg så den tråden jeg også. Vel, da blir det litt venting til da! Litt synd at de ikke har noe som heter Steam Europe...

Lenke til kommentar
Steam forumpost (quoter en som tydeligvis har snakket med en ansatt):
X: So we in the HL2net steam channel are wondering, when you guys gonna unlock TF2? What time exactly?

Greg: Late in the day. We're not saying an exact time, unfortunately.

 

X: So no 12AM release?

Greg: No - late in the day.

Hvilket vil si at det åpnes for spilling en gang i morgen tidlig, ev. litt senere.

9515684[/snapback]

 

Jeg så den tråden jeg også. Vel, da blir det litt venting til da! Litt synd at de ikke har noe som heter Steam Europe...

9515695[/snapback]

 

 

point...

Lenke til kommentar

vet dette er veldig off topic atm, men mens jeg venter på at TF2 betaen skal låse seg opp, så prøver jeg noen andre steam games som jeg har (day of defeat, team fortress classic etc.) og uansett hva jeg spiller så får jeg connection problem 20 sek etter jeg har kommet innpå en server, noen som vet hva problemet er og hvordan jeg kan fikse det? dette har skjedd før, da har jeg bare gitt opp uten å legge så mye jobb i det :p

 

Edit: ja jeg vet jeg er lat :tease:

Endret av Andum
Lenke til kommentar
De skulle ha sluppet det til ulik(lik) tid...

 

Mandag 12:00 i hele verden, da hadde de fordelt lasten på nettet deres over 24timer også...

I morgen har jeg ikke tid til å spille så TF får bare ligge....

Hadde satt av i dag jeg... MANDAG...

9516089[/snapback]

 

Lasten på nettet?

Vi har jo alt lasta det ned, trenger bare litt unlocking fra valve så er det i boks!

Lenke til kommentar
De skulle ha sluppet det til ulik(lik) tid...

 

Mandag 12:00 i hele verden, da hadde de fordelt lasten på nettet deres over 24timer også...

I morgen har jeg ikke tid til å spille så TF får bare ligge....

Hadde satt av i dag jeg... MANDAG...

9516089[/snapback]

 

Lasten på nettet?

Vi har jo alt lasta det ned, trenger bare litt unlocking fra valve så er det i boks!

9516924[/snapback]

 

Hvis det funker på samme måte som når HL2 kom, så måtte du laste ned en fil på 200Mb (var det?) før du fikk spilt. Og de 200Mb tok tiiiiiid siden alle skulle ha de samtidig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...