Jokko88 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Flere som har norsk Steam ser jeg Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Menne, Norsk steam gjør jo at Half-Life 2 Gui fucker seg... På en måte... Det blir i alle fall sånn at "Ammunisjon" strekker seg over tallene og det er et irritasjonsmoment. Så holder meg til engelsk jeg Lenke til kommentar
Jext Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Piltaster i FPS spill? Hva er vitsen med det når man kan bruke gode gamle WASD? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hmm, herlig spill. Det er sikkert. Er også et par småbugs som burde fikses på, det inkluderer "dansen" til de forskjellige klassene. At dersom du trygger G og bytter våpen veldig fort så gjør han "dansen" med det andre våpnet, kan nevne noen slagere som Heavy sin neve-dans og bytte til minigun, solider sin Rocket-launcher dans og bytte til spade eller hagle. En annen ting som er så grisemorsomt er Heavy sine øyne! Fy faen, få han til å spamme x-2 (spy!) hele tia og han ser ut som en med hjerneskade . En annen ting er disse "achivements", herregud som den monger. "Head of class" ligger og varierer mellom 2/9 til 8/9, opp og ned, opp og ned. Og hva skjer med at man skal spille med 7 venner samtidig ? Kjipt. En annen ting er scouts på noen av banene hvor de kan begynne å ta over lenge før det andre laget i det hele tatt har tenkt på å bygge forsvar, tror det er på TC_Hydro eller så var det gravelpit, andre del av dustbowl er også veldig kjapt gjort om man får tatt første. Men alt i alt et herlig spill som fortjener tittelen Endret 28. september 2007 av chokke Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har spillt med 7 venner ingame Men helt enig, dustbowl blant annet, hvis de tar første point og alle vi er døde, kommer de til andre (hvis de er raske og vi uheldige) Før man får spawne, dette er tragisk. De burde enten lage mappet lengre eller noe sånt Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nå er i alle fall Pyron sin flammekaster fiksa. Holdt på å slenge musa i veggen når jeg tømte 200 ammo på en dispenser uten at den tok skade. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Meh, holde gravelpit med randoms? Glem det Men bare meg som sliter med head of class-achivement, den hopper som faen jo... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kommer patcher til TF2 hele tiden ser jeg nå, bra at dem slapp betaen så tidlig da slik at de blir kvitt de verste feilene Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Merk: Grunnen til at den ble stengt først nå, var rett og slett fordi tråden ikke ble oppdaget før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg