Kexxy er sexxy! Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 får bare mer og mer lyst til å kjøpe dette, får se hva pengene mine sier til det. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 får bare mer og mer lyst til å kjøpe dette, får se hva pengene mine sier til det. 9573428[/snapback] det er 250 kr. En og en halv cd/en og en halv film/22 Coca-Cola-flasker/5 øl ute på byen/3 timer med arbeid Lenke til kommentar
Bata Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Med andre ord et stort offer for en som drikker mye cola :o Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hei da prøver vi igjen, etter et litt dårlig oppmøte sist lørdag flytter vi tiden til 21.00 på lørdag. Altså den som kommer eurovent1.gameservers.com 4498 pass: keke Møtt opp. Vi var 10 stk sist gang så jeg håper at flere møter opp logg gjerne inn på irc på #TF2.no @ Quakenet. Jo flere jo bedre, skills spiller ingen rolle, dette er for alle EDIT: Det blir både lørdag og søndag. Lørdag: 21.00 Søndag: 21.00 Endret 26. september 2007 av Silo Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Så hva liker dere å spille og hvordan spillere dere den? 9568644[/snapback] @ MysticoN: Det er bra at NOEN liker medic da. Irriterer du deg over at den du healer, ofte driiiter i om du lever eller ikke (til tross for at du advarer at det kommer noen bak)? Eller at du gir noen usårbarhet, og de går motsatt vei? 9568723[/snapback] koser meg som medic jeg, VIST det er noen som er verdt å henge seg på. Og ja, det irriterer meg jævlig når jeg hengre meg på en person som ikke har spillt tf2 før eller ikke tenker på at jeg faktisk holder han i live. men da "re roller" jeg demo eller engi. Men har funne en fin server med dust*** (husker ikke navnet) only map, med nesten kun erfarene folk med mic. det er også 32 spillere som er maks der, så der er det JÆV** med action. stor trivest der. et lite råd vist du har medics på laget: før kampen starter rop på medic og få han til a heale deg menst du sprenger deg selv med raketter eller sticky bombs. Dette er en kjempe fin måte å lade opp ubercharge på. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Til Anthropod: Helt enig med deg der, 2fort var det mappe jeg likte best på TFC. men no blir det ALT for mye camping, så jeg prøver å styre unna det kartet. men har faktisk hatt noen av mine beste medic øyeblikk der:D Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kanskje noe sånt at det ikke går ann å bygge ting i "intelligence-rommet" hadde vært en idé? (alla det som er i spawn) Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kanskje noe sånt at det ikke går ann å bygge ting i "intelligence-rommet" hadde vært en idé? (alla det som er i spawn) 9577434[/snapback] det blir feil i mine øyne... det er opp til forsvaret å finne ut åssen dem skal ta ut ett sentry tungt forsvar.. trenger bare 1 spy for å sette de ut av spill.. så kan en demoman eller soldier poppe inn og sprenge vekk hele dritten. engineersa må velge mellom å fikse turrets eller å gå etter angriperne dermed så forsvinner egentli sentryene uansett.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Råd til medics, ikke gi invuln til Heavys når dere vet at de har brukt mange skudd, fikk to invulns i går akkurat i det jeg gikk tom for skudd. Kjipt for begge to Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kanskje noe sånt at det ikke går ann å bygge ting i "intelligence-rommet" hadde vært en idé? (alla det som er i spawn) 9577434[/snapback] det blir feil i mine øyne... det er opp til forsvaret å finne ut åssen dem skal ta ut ett sentry tungt forsvar.. trenger bare 1 spy for å sette de ut av spill.. så kan en demoman eller soldier poppe inn og sprenge vekk hele dritten. engineersa må velge mellom å fikse turrets eller å gå etter angriperne dermed så forsvinner egentli sentryene uansett.. 9577465[/snapback] Vel, det er alltid morro å skulle ødelegge et intelligence rom med 3 sentries, 3 dispensere og 3 sinte engineers. Som spy er det så og si umulig om engineerene har noe vett i det hele tatt. Mest sannsynlig blir du "prøveskutt" ihjel bare du stikker tåa innenfor døra. Er enig med Submoose, jeg synes at turrets i intelligence rommet blir litt overkill. Angående medics som gir invuls til heavies med lav ammo, så er det mange heavies som er dårlige på å faktisk plukke opp mer når de ser at medicen har Uber. Det ligger jo ammo så og si overalt, i tillegg til at man kan plukke opp våpen. Nei, la submoose gå medic og jeg være heavy på Granary, og vi lager mos av absolutt alt! Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det skulle vært sånn at man ikke får levert intelligence om fienden har tatt din intelligence, man får jo ikke bært med seg intelligence på noen safe zones uansett. Også skulle det vært så at intelligence blir returna om en person står på sin dropped intelligence i x antall sec, akkurat som når man står på capture point. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 HUSK. Gather Lørdag: 21.00 Søndag: 21.00 møtt opp Lenke til kommentar
Bata Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 I'll be there. Skal vel og merke vorse samtidig, skal vel ut senere, så kan ikke game så lenge. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det bare jeg som får en deilig følelse av tilfredshet når en spion grises? Spesielt med bazookaen Lenke til kommentar
Bata Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 SPESIELT MED BAZOOKAEN! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 SPESIELT MED BAZOOKAEN! 9583543[/snapback] Caps-Lock is cruisecontrol for cool! =D Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er det bare jeg som får en deilig følelse av tilfredshet når en spion grises? Spesielt med bazookaen 9583408[/snapback] Det feteste av det feteste er jo å plukke en spy som har kledd seg ut Btw, er så bra når du er spy: Du starter som spy. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 bare jeg som savner ei hagle på demoman? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 På samme måte som jeg savner minigun på scout. Noen klasser må jo være litt spesialiserte, demoman hadde vært sykt overlegen med hagle i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg