Gå til innhold

Den store Team Fortress 2 tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei da prøver vi igjen, etter et litt dårlig oppmøte sist lørdag flytter vi tiden til 21.00 på lørdag. Altså den som kommer

 

eurovent1.gameservers.com

4498

pass: keke

 

Møtt opp. Vi var 10 stk sist gang så jeg håper at flere møter opp

logg gjerne inn på irc på #TF2.no @ Quakenet.

Jo flere jo bedre, skills spiller ingen rolle, dette er for alle

 

EDIT:

Det blir både lørdag og søndag.

 

Lørdag: 21.00

Søndag: 21.00

Endret av Silo
Lenke til kommentar
Så hva liker dere å spille og hvordan spillere dere den?

9568644[/snapback]

 

 

@ MysticoN: Det er bra at NOEN liker medic da. Irriterer du deg over at den du healer, ofte driiiter i om du lever eller ikke (til tross for at du advarer at det kommer noen bak)? Eller at du gir noen usårbarhet, og de går motsatt vei?

9568723[/snapback]

 

koser meg som medic jeg, VIST det er noen som er verdt å henge seg på. Og ja, det irriterer meg jævlig når jeg hengre meg på en person som ikke har spillt tf2 før eller ikke tenker på at jeg faktisk holder han i live. men da "re roller" jeg demo eller engi.

 

Men har funne en fin server med dust*** (husker ikke navnet) only map, med nesten kun erfarene folk med mic. det er også 32 spillere som er maks der, så der er det JÆV** med action. stor trivest der.

 

et lite råd vist du har medics på laget:

 

før kampen starter rop på medic og få han til a heale deg menst du sprenger deg selv med raketter eller sticky bombs. Dette er en kjempe fin måte å lade opp ubercharge på.

Lenke til kommentar
Kanskje noe sånt at det ikke går ann å bygge ting i "intelligence-rommet" hadde vært en idé? (alla det som er i spawn)

9577434[/snapback]

 

det blir feil i mine øyne... det er opp til forsvaret å finne ut åssen dem skal ta ut ett sentry tungt forsvar.. trenger bare 1 spy for å sette de ut av spill.. så kan en demoman eller soldier poppe inn og sprenge vekk hele dritten. engineersa må velge mellom å fikse turrets eller å gå etter angriperne dermed så forsvinner egentli sentryene uansett..

Lenke til kommentar
Kanskje noe sånt at det ikke går ann å bygge ting i "intelligence-rommet" hadde vært en idé? (alla det som er i spawn)

9577434[/snapback]

 

det blir feil i mine øyne... det er opp til forsvaret å finne ut åssen dem skal ta ut ett sentry tungt forsvar.. trenger bare 1 spy for å sette de ut av spill.. så kan en demoman eller soldier poppe inn og sprenge vekk hele dritten. engineersa må velge mellom å fikse turrets eller å gå etter angriperne dermed så forsvinner egentli sentryene uansett..

9577465[/snapback]

 

Vel, det er alltid morro å skulle ødelegge et intelligence rom med 3 sentries, 3 dispensere og 3 sinte engineers. Som spy er det så og si umulig om engineerene har noe vett i det hele tatt. Mest sannsynlig blir du "prøveskutt" ihjel bare du stikker tåa innenfor døra. Er enig med Submoose, jeg synes at turrets i intelligence rommet blir litt overkill.

 

Angående medics som gir invuls til heavies med lav ammo, så er det mange heavies som er dårlige på å faktisk plukke opp mer når de ser at medicen har Uber. Det ligger jo ammo så og si overalt, i tillegg til at man kan plukke opp våpen. Nei, la submoose gå medic og jeg være heavy på Granary, og vi lager mos av absolutt alt!

Lenke til kommentar

Det skulle vært sånn at man ikke får levert intelligence om fienden har tatt din intelligence, man får jo ikke bært med seg intelligence på noen safe zones uansett. Også skulle det vært så at intelligence blir returna om en person står på sin dropped intelligence i x antall sec, akkurat som når man står på capture point.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...