MysticoN Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Heyda har jeg kjøpt tf2 server og ny ventrilo på 100 slots. eurovent1.gameservers.com 4498 pass : keke btw: Noen som blir med på TF2 Gather på Fredag/Lørdag, har en TF2 server med 24 slots, hadde vært gøy med 8vs8 jah send pm eller kom på vt så skal jeg se hva vi kan få til eller #norge.tf2 @ IRC:) Vi fikser med VT og server(hvis ikke noe crasher) Så bare å møtte på vt/irc Satser på lørdag klokka 20.00 9539038[/snapback] jeg kan nokk spille et par timer i helga:D kommer på serveren din jeg:D hvilken maps kjører du? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg er med! Skal på LAN i morra uansett Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Blir med til uka, er hjemme hos famen i helga Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Forresten... Noen som vet hvordan 'critical hit' og slikt fungerer? Noen ganger får jeg sinnsykt mange critical hits på en fiende, mens andre ganger får jeg en eller to (eller ingen) uten at jeg spiller så forskjellig. Synes ikke det virker helt konsistent med hvor bra jeg faktisk skyter... Og hva avgjør når en får elektriske raketter/skudd? Disse er jo ekstremt kraftige! Lenke til kommentar
jlek Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Heyda har jeg kjøpt tf2 server og ny ventrilo på 100 slots. eurovent1.gameservers.com 4498 pass : keke btw: Noen som blir med på TF2 Gather på Fredag/Lørdag, har en TF2 server med 24 slots, hadde vært gøy med 8vs8 jah send pm eller kom på vt så skal jeg se hva vi kan få til eller #norge.tf2 @ IRC:) Vi fikser med VT og server(hvis ikke noe crasher) Så bare å møtte på vt/irc Satser på lørdag klokka 20.00 9539038[/snapback] Count me in. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Forresten... Noen som vet hvordan 'critical hit' og slikt fungerer? Noen ganger får jeg sinnsykt mange critical hits på en fiende, mens andre ganger får jeg en eller to (eller ingen) uten at jeg spiller så forskjellig. Synes ikke det virker helt konsistent med hvor bra jeg faktisk skyter... Og hva avgjør når en får elektriske raketter/skudd? Disse er jo ekstremt kraftige! 9539857[/snapback] [Dette er ren gjetning] Men etter det jeg har observert så er det treff i ryggen og hodet som er critical hits... Det må nesten være noe mer og, siden jeg til tider som heavy får sånn 10+ criticals på sekundet. Men i alle fall, rygg og hodet. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sniper er det eneste som tar Critical hit i hodet btw, ingen andre klasser spiller noen rolle om hs or not. Var i alle fall sånn i TFC,TFF og vil tippe at bare sniper kan ta hs her Lenke til kommentar
nih Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Du får oftere Critical Hits når du får 'momentum', altså jo bedre du spiller jo mer critical hits. Det vil si om du får en god killingstreak og overlever en god stund vil du oftere få critical hits. Dette er noe valve la inn fordi de viste at folk likte og få helt syke killingstreaks. Når du hører den elektriske lyden når du skyter/slår vil det si at skuddet har blitt forvandlet til critical hit Du kan høre mer om det i dev commentary. Endret 21. september 2007 av nih- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gode tips fra Penny Arcade: Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 haha det bilde fikk meg virkelig til og le xD kjenner meg litt for mye igjen... har en tendens til og skyte på det største Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Satan, heavy og en doktor gjør MYE ugang, satan. Beste måten å ta de på er enten med sniper (doktor) eller spy og ta heavy dude, da er det null problem å ta doktorjævelen. Lenke til kommentar
smy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 såg der vare en update til tf2 i dag Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Slett Endret 21. september 2007 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Satan, heavy og en doktor gjør MYE ugang, satan. Beste måten å ta de på er enten med sniper (doktor) eller spy og ta heavy dude, da er det null problem å ta doktorjævelen. 9541360[/snapback] Tja, spiller nestne utelukkende som Soldier, er vanligvis ikke noe problem å levere et par saftige payloads i fjeset på doktor'n, da er ikke Heavy'n like høy i hatten lenger. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det som er tingen med heavy og medic kombo, er at heavyen må balansere hvor mye han skal fungere som "tank". Når det kommer raketter og særlig granater mot deg, så risikerer du at de skader medicen om han ikke er rask til å komme seg ut av veien, samtidig får medicen mye raskere übercharge om du faktisk tar litt skade som han må heale opp. Spilte masse med en kar fra vår nystartede klan i går, og daamn med litt ordentlig teamplay kan man omtrent ta over capture points som duo. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Som medic må man jo også dra nytte av hjørner! "Healer-strålen" tåler en sving og dermed kan medic jobbe enda mer effektivt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.aeropause.com/archives/tf2.jpg Har Scout maskingevær? Kan jeg ikke huske Endret 21. september 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Samtidig har han hatt spikerpistol og demoman har hatt dynamittkubber. Flere endringer fram til release Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Du får oftere Critical Hits når du får 'momentum', altså jo bedre du spiller jo mer critical hits. Det vil si om du får en god killingstreak og overlever en god stund vil du oftere få critical hits. Dette er noe valve la inn fordi de viste at folk likte og få helt syke killingstreaks. Når du hører den elektriske lyden når du skyter/slår vil det si at skuddet har blitt forvandlet til critical hit Du kan høre mer om det i dev commentary. 9540548[/snapback] Det med "critical momentum" forklarer endel ja, noen ganger regner det me criticals... Men hva avgjør om skuddet er omgjort til en critical...er dette helt random, eller er det noen måte å vite når de kommer. Får av og til slike elektriske raketter uten å ha spilt bra (f.eks bare springe rundt på egen server å se på et brett) Satan, heavy og en doktor gjør MYE ugang, satan. Beste måten å ta de på er enten med sniper (doktor) eller spy og ta heavy dude, da er det null problem å ta doktorjævelen. 9541360[/snapback] Personlig så synest jeg ofte det er lettest som sniper å ta heavyen ut med et 100% ladet headshot, da han beveger seg sakte mens doktorene somregel hopper rundt som en kåt kanin Endret 21. september 2007 av Toxin Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Som både sniper og spy lønner det seg vel egentlig å ta ut heavyen først, ettersom det er snakk om 1x headshot eller 1x backstab. Etter han er død blir medicen ofte forfjamset og lett å drepe, istedenfor å ha igjen en heavy som står med minigun spinnende, og snur seg mot deg siden medicen forsvant. Jeg ler alltid når jeg spiller engineer dog, med spies som backstabber deg mens du mekker på turreten din uten å sappe den først. hører bare "pip pip" og maskingevær plaffing så er han død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg