Gå til innhold

Den store Team Fortress 2 tråden :)

Anbefalte innlegg

Jeg må si meg overrasket over hvor lite feil det er, jeg har faktisk til gode å oppleve noen så langt! :)

Tror jeg har funnet min favorittklasse, spionen - ingenting som å snike seg bak fiendtlige linjer for å knivstikke en snikskytter eller to.

9525227[/snapback]

tror nokk at jeg tar meg en tur innom der også:D savner litt å spille med andre norske.

men hvilke maps kjører dere? er uber noob btw.. har ikke spillt noe annet enn mmorpg de siste 6 årene:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Har ikke merket noe høyere ping enn 50 siden jeg begynte å spille og heller ikke siste gang.. Men på en annen side så var det i går kveld, så det kan tenkes at det er et problem som har dukket opp i løpet av natta..

Ellers så må jeg få klage litt på ustabiliteten ved å bruke [alt]+[tab] i forhold til resten av source spillene. Og oppstartstiden på selve spillet kan være noe lang. -Eneste ris jeg har så langt.

Ellers så elsker jeg å spille som Soldier og rocketjumping har alltid vært morsomt, selv om jeg kanskje savner nades... Men men..

Morsomste opplevelse så langt, er da jeg som medic stormet inn i ei hule på Dustbowl og slo ihjel en heavy med saga. ^^,

Lenke til kommentar
Logg inn og ut av steam for og løse Error verifying STEAMID ticket problemet.

9529285[/snapback]

Fungerte ikke til meg.

9529297[/snapback]

Da må du slette en "clientregistry.blob" eller noe slikt. Bare google error meldingen så finner du hva du skal gjøre.

For øvrig så mente han å faktisk logge av og logge inn igjen som bruker i steam, ikke å gå ut å inn av programmet, i tilfelle det var det du gjorde. Hadde samme problemet igår selv :thumbdown: virker unødvendig.

Lenke til kommentar

Hey

da har jeg kjøpt tf2 server og ny ventrilo på 100 slots.

eurovent1.gameservers.com

4498

pass : keke

btw:

Noen som blir med på TF2 Gather på Fredag/Lørdag, har en TF2 server med 24 slots, hadde vært gøy med 8vs8 jah :D

send pm eller kom på vt så skal jeg se hva vi kan få til :)

eller #norge.tf2 @ IRC:)

Vi fikser med VT og server(hvis ikke noe crasher) Så bare å møtte på vt/irc :)

Satser på lørdag klokka 20.00

Endret av Silo
Lenke til kommentar
Hey

da har jeg kjøpt tf2 server og ny ventrilo på 100 slots.

eurovent1.gameservers.com

4498

pass : keke

btw:

Noen som blir med på TF2 Gather på Fredag/Lørdag, har en TF2 server med 24 slots, hadde vært gøy med 8vs8 jah :D

send pm eller kom på vt  så skal jeg se hva vi kan få til :)

eller #norge.tf2 @ IRC:)

Vi fikser med VT og server(hvis ikke noe crasher) Så bare å møtte på vt/irc :)

Satser på lørdag klokka 20.00

9539038[/snapback]

jeg kan nokk spille et par timer i helga:D kommer på serveren din jeg:D hvilken maås kjører du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...