zeox Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 satan som jeg ELSKER dette spillet! å være medic er knallartig, spesielt når du får invul. slenger opp noen bilder i bilde tråden Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 satan som jeg ELSKER dette spillet! å være medic er knallartig, spesielt når du får invul. slenger opp noen bilder i bilde tråden 9526917[/snapback] Hva er invul? Jeg kommer forresten sikkert også til å slenge opp noen knallgode screens av spillet Når jeg får Q6600, så vil jeg sette fraps til å ta screen sånn ca. hvert 2. sec. Da er man dømt til å få et par gode screenshots (dette er forresten en god metode å bruke i alle spill) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 OK, takk for svar. Da ligger nok problemet hos meg (evt hos nextgentel... jeg hater nextgentel). Får teste litt mer når jeg kommer hjem fra jobb... 9526865[/snapback] Jeg har også dette problemet, eller dvs. jeg løste det enkelt. Jeg får ikke opp noen servere når jeg starter opp TF2, men så trykker jeg refresh sånn en eller to ganger til, så kommer den. Prøv dette du og da Lenke til kommentar
Tore Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Samme bug hos meg, når serverlisten skal laste skjer ingenting, men når jeg trykker på stopp refrech eller hva det står så kommer de... Omvendt funsjon... BTW, nice L'easy dokumentering Zeke.. De tar vel 15.000 for å sette den sammen... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Invul=invulnerability=übercharge=medic special=ownage sammmen med en heavy Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Invul=invulnerability=übercharge=medic special=ownage sammmen med en heavy 9527552[/snapback] Lett å ta ut dem hvis man er spy hvis du kan å spille det da... ser noen som spiller spy som bare løper ut midt i battlefielden og tar på seg forkledning xD Lenke til kommentar
Blue_Vex Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dette spillet er bare fantastisk. Beste FPS følelsen jeg har fått på utrolig lenge. Ingenting slår å gå mot et travelt kontrollpunkt med heavy weapons guy, med 2 healere og über på deg Høre heavyen ler høyt mens du lager mos av 10 karer som er så uheldig å stå i veien. Ellers liker jeg absolutt alle klassene i dette spillet, som må være første gang for meg. De er så varierte og artige på hver sin måte, og looken passer så bra. Rett og slett genial morro! 9524817[/snapback] Enig i følelsen av å gå imot et travelt kontrollpunkt med en heavy som ler høyt mens han lager mos. Var i et game igår hvor vi dreiv og kjempa oss ut av spawn rommet. Når vi kom oss ut så gikk en heavy i front, og akkurat da så spilte han av den der "HOWAAA. CRY SOME MORE" lyden. Fienden hadde et svakt øyeblikk og ble most skikkelig. Var helt enormt. Synes ikke Pyro er noe spesielt kraftig though. Dog jeg humrer for meg selv når jeg setter fyr på en drøss med folk og ser dem springe rundt i panikk. Men bortsett fra humor så ekke Pyro no spesielt uber. Dårlig til å pushe fremover, altfor begrensa til trange områder, og må ofte ofre seg selv for å finishe en fiende. Dem kunne godt ha økt rekkevidden til flamethrowern til det dobbelte, samt økt farten på flammene. Når jeg jager folk så taper jeg litt rekkevidde fordi flammene bruker tid på å nå igjen fienden. Kommer til å spille endel Pyro de neste dagene så jeg får en spillestil som passer til classen. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 litt for mange som ikke helt tar i betraktning hvilke klasser som allerede er i bruk når de joiner et game. Jeg ender alltid opp med å bli medic (selv om jeg elsker det), bare fordi folk ikke gidder å være noe annet enn enten Engineer, spy eller sniper :S Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Dette er jo lagspel til tusen! Kanskje vi skulle ha møttest påe i server og spelt i lag. Joina eit par random servere, litt for mange egoister, eller det kan være ikkje vitende... for det er jo litt å sette seg inn i. Første eg gjorde var å spele ein runde eller 2 med alle klassene. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Her er en tråd jeg opprettet for alle oss som spiller TF2 og vil spille med andre fra forumet! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=833284&hl= Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Pyro er sykt kraftig om den får kommet tett innpå mange fiender. Det er bare vanskelig å få trengt folk inn i hjørner ordentlig. Så en god pyro istad som tok ut omtrent hele laget ved å løpe inn i spawnen på dustbowl og frye alt han så Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Får plooteselig en feilmelding når jeg starter TF2: Error verifying STEAMID ticket Har ikke fått dette før Har testa å restarte både STEAM og PC uten hjelp... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg får samme som deg Ravn. Jeg har sletta local content og laster ned på nytt, skal si ifra om det hjelper Lenke til kommentar
nih Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Logg inn og ut av steam for og løse Error verifying STEAMID ticket problemet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Logg inn og ut av steam for og løse Error verifying STEAMID ticket problemet. 9529285[/snapback] Fungerte ikke til meg. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Invul=invulnerability=übercharge=medic special=ownage sammmen med en heavy 9527552[/snapback] Jeg digger sig'en din Jeg fikk endelig TF til å virke Jeg måtte bare installere nye lyddrivere, nyeste DirectX-utgaven, kjøre TF i vindusmodus og skru av HDR. Da funket det i over en time i strekk Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 konstant lost connection to server i dag :/ pluss nettet detter ut når jeg connecter til noen servere :S Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) FAEN! dette er så krise som jeg skrev før i denne tråden, etter jeg har kommet innpå en server blir det connection problem 20 sek etter jeg hra kommet inn, så blir jeg kasta ut! dette skjer på alle spill jeg prøver! Kunne noen være så snille å hjelpe en stakkars liten gutt i nødens tid og si hva som er galt og hvordan jeg kan få fiksa det her^^ På forhånd takk... 9520711[/snapback] Jeg har samme problem... Du må bare vente til "client already on server" er borte når du prøver å joine igjen... Dette betyr at du må vente 2-5 min hver gang du skal joine en server... Ok, du gjør: Joiner en server, blir kastet ut rett etterpå (20 sec i ditt tilfelle) Retryer, for så å få se meldingen (client already on server) Vent 2 min, så joiner du igjen (veldig viktig at du ikke joiner noen annen server mens du gjør dette) så skal du forhåpentligvis klare å spille uten å bli kastet ut.... Dette er ikke en fix, fordi jeg har selv problemet, men dette gjør i alle fall slik at du kan spille spillet 9520779[/snapback] Bare gå utifra det her du så skal det nok gå, som du ser så hadde jeg samme problemet selv, litt slit å få kommet innpå en server, men gjett om det er verdt det! Edit: eller... kanskje det ikke det er akkurat det problemet du har allikevel Men uansett så står det der for dem som har samme problemet... Endret 19. september 2007 av Andum Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) skal prøve å få lånt meg 300 kroner så jeg får kjøpt the orange box EDIT: Juhu, fikk penger nå, setter inn på konto imorgen og gamer Endret 19. september 2007 av Hofern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg