Gå til innhold

Den store Team Fortress 2 tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå spillt det i en liten time, og ja :p Det er drit digg!

 

Alle klassene er geniale, og man kommer som oftest opp i morsome og stilige situasjoner. I dag har jeg sprayet ned 7 stk på under 20 sek med HWGuy, knivet 5 stk med Spy, og tatt minst tre double-kills med Soldat :)

 

For å ikke nevne å gi over 6 000 liv til mine teammates :p

 

Det har heller ikke klikket, og jeg har ikke opplevd noen bugs enda.

Lenke til kommentar
Samme driten med sound loops i både TF og HL2: Ep.1  :( Trist.

Valve, fiks dette!

9524137[/snapback]

 

Hva er Sound Loops?

9524191[/snapback]

Hvordan skal man oversette det til norsk..? Gjentagende lydklipp? F.eks lyden av at man slår med skiftnøkkelen når man er Engineer, og spillet henger seg opp slik at lydklippet går om og om igjen.

 

 

Jeg antar at dette egentlig var et ironisk spørsmål? :p Jeg kom rett fra Steam-forumene, så det var enklest å bruke det engelske uttrykket.

Lenke til kommentar

Dette spillet er bare fantastisk. Beste FPS følelsen jeg har fått på utrolig lenge. Ingenting slår å gå mot et travelt kontrollpunkt med heavy weapons guy, med 2 healere og über på deg :D Høre heavyen ler høyt mens du lager mos av 10 karer som er så uheldig å stå i veien. Ellers liker jeg absolutt alle klassene i dette spillet, som må være første gang for meg. De er så varierte og artige på hver sin måte, og looken passer så bra. Rett og slett genial morro!

Lenke til kommentar

Jeg humrer fortsatt litt av meg selv.. Når betaen endelig fungerte så ble det til at jeg spilte 4 timer i strekk. Jeg synes dette var utrolig mye tid, egentlig, spesielt med tanke på at det kjentes ut som 1 time.

Utrolig fett spill. Det å være snikskytter er kjempegøy. Men det å være spion er enda kulere, om man klarer å lure folk skikkelig :D

Lenke til kommentar

Morsomt spill, synd det kjører så dårlig hos meg, selv med Low textures.

Er nok litt av hvert jeg fremdeles kan skru ned, men likevel litt rart at det går så dårlig når HL2 og CS:S kjører helt glatt på høye settinger.

PC-en en p4 [email protected], geforce 6600gts 128mb, & 1gb system ram. Litt svakt, men holder til det meste fremdeles :p.

 

Nitor: hadde også problemer med det, trykka knappen "stop searching" eller noe sånt, så kom det opp masse servere, forstå det den som kan.

Endret av Roy E
Lenke til kommentar
for det første, ikke ta snikskyttere :)

Vi er hyggelige mennesker :)

 

for det andre: Vil du være å henge på vt sammen mange andre norske, så komm inn på her da:

eurovent1.gameservers.com

4289

pass: keke

 

det er også mulighet for clantilbud :) Men uansett, kom inn :D

Jo flere jo bedre  :)

9525237[/snapback]

 

 

Så det er greit at snipere tar ut folk på avstand uten at de har mulighet til å se / merke det, men det er ikke greit at folk sniker seg innpå snipere og tar dem ut :blink:

 

eg må si meg overrasket over hvor lite feil det er, jeg har faktisk til gode å oppleve noen så langt! smile.gif

 

Tror jeg har funnet min favorittklasse, spionen - ingenting som å snike seg bak fiendtlige linjer for å knivstikke en snikskytter eller to.

 

Haha, det gjør jeg masse og, riktignok i COD4 da men.. Er så digg å snike seg innpå intetanende snipere som ofte sitter i andreetasjen i hus og knive dem :ph34r:

Lenke til kommentar
Dere som har spilt, har dere satt opp egne servere dere spiller på? Jeg får ikke opp en eneste server i server-listen til steam, så jeg har ikke fått testet å spille mot/med noen ennå.

 

TF2 er det eneste spillet jeg ikke får opp noen servere til.

9526044[/snapback]

 

 

Får opp haugevis med servere.

 

Vis du eh... liker å skrive inn ip adresser så sjekk spoilern...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
09192007131029rr8.jpg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...