Coffey Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 blæh fåkke kjøpt det før 14. oktober 9521443[/snapback] Høh? Why? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 for da får jeg penger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har nå testet i ca. en halvtime, og jeg må spørre de av dere som har spilt dette litt mer - hvordan skal man egentlig spille TF2? Har litt problemer med å komme inn i spillestilen her, for på tross av mine beste forsøk havner jeg raskt ti poeng bak nest siste plass uten at jeg klarer å forklare hvorfor. Jeg forsøker å gå sammen med resten av laget, og diske ut skudd når jeg finner det nornuftig, men på tross av frags blir jeg hengende etter. Har noen her noen gode og enkle tips for hvordan man bør spille TF2, keep in mind at jeg aldri har brydd meg stort om TFC. Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) I TF2 blir lagspill mer belønnet med poeng, så hvis du assisterer med å drepe andre, heale, bygge sentries og dispensers. Men det som også gir deg gode poeng er å blokkere en capture, eller å capture punkt selv Soldier er en fin class å begynne på, han er ganske all-round. Men medicen er også god, da assisterer du folka dine mens du ser og lærer litt selv. Endret 18. september 2007 av Sammeh Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 FAEN, spillet kræsjer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 FAEN, spillet kræsjer 9521847[/snapback] Er beta vettu, må regne med litt svinn ^^ Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Blæ! laster ned TF2 nå med 60-100 kb/sek gjennom steam nå =( gleder meg til å få prøvd det, ser uhyrlig morsomt ut.. Endret 18. september 2007 av Winniee Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 I TF2 har du Territory Control, Control Point og Capture the Flag moduser, de to førstnevnte er ganske like da de går ut på å ta over kontrollpunkter på banene. Capture the Flag går ut på å stjele flagget til det andre laget og levere det i sin egen base, på samme tid som laget ditt må passe på sitt eget flagg. Spillet har 9 forskjellige classer; Scout, Soldier, Medic, Spy, Pyro, Heavy Weapons, Engineer, Demolitions Man og Sniper. Alle disse classene har forskjellige områder der de utmerker seg. De varierer på HP, fart, våpenskade osv. Alle classene er veldig varierte og tilbyr forskjellige spillestiler. Hvis du er i tvil om å kjøpe spillet, så kan jeg si deg en ting, det har du ingen grunn til. Dette må spilles 9521390[/snapback] Jeg har kjøpt det! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 nå har jeg spillt siden jeg kom hjem gjett om det skal mere spilling til Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 På tide å dra ut og kjøpe litt mat kanskje, ikke spist siden i morges btw, noen som aner hvem som driver de TF2 Beta dedicated NOR serverene? Hadde vært greit med noen andre kart enn dustbowl Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Likte TF2 veldig godt! Action hele tiden, spillet virker mye mer finpusset enn vanlige betaer også. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bare elsker å spille spy, lure alle på det andre laget... backstab!! ^^ Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Dette var rett og slett elsk.. Har spilt helt siden jeg kom hjem fra skolen! Har spilt litt på dedicated NOR serveren, men gikk lei av dustbowl. Kaller meg tomphuk, si hei hvis du møter meg ingame. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Spilt det et par timer, må si jeg får tilbake gode minner fra Quake TF tiden. Men TF2 er jo et helt nytt spill, det ser utrolig bra ut. Kontroll-punkt-kamper er utroligt morsomme, og at man kan se statistikk over alt man har gjort er ganske kult. Anbefales på det sterkeste til alle. Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 I TF2 har du Territory Control, Control Point og Capture the Flag moduser, de to førstnevnte er ganske like da de går ut på å ta over kontrollpunkter på banene. Capture the Flag går ut på å stjele flagget til det andre laget og levere det i sin egen base, på samme tid som laget ditt må passe på sitt eget flagg. Spillet har 9 forskjellige classer; Scout, Soldier, Medic, Spy, Pyro, Heavy Weapons, Engineer, Demolitions Man og Sniper. Alle disse classene har forskjellige områder der de utmerker seg. De varierer på HP, fart, våpenskade osv. Alle classene er veldig varierte og tilbyr forskjellige spillestiler. Hvis du er i tvil om å kjøpe spillet, så kan jeg si deg en ting, det har du ingen grunn til. Dette må spilles 9521390[/snapback] Jeg har kjøpt det! 9522030[/snapback] Flott! Da er vi enda en nordmann Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg blør snart ut av øynene, har spilt det nesten non-stop i hele dag. Fint å kunne ta seg litt fri fra studier ja. Ingame er det veldig gøy å se de forskjellige ansiktsuttrykkene til heavy-guys, de smiler og ler, er sinte og er veldig glad i "Sasha". Eksempler: http://home.no/mustao/tf2/everett%20de%20s...20good!.jpg http://home.no/mustao/tf2/nabruno%20is%20l...20good!.jpg http://home.no/mustao/tf2/reign%20is%20loo...20good!.jpg http://home.no/mustao/tf2/Reign%20is%20loo...d!_0000.jpg Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Heavy'en er virkelig glad i Sasha ^^ Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 FAEN, spillet kræsjer 9521847[/snapback] Er beta vettu, må regne med litt svinn ^^ 9521849[/snapback] Til meg Kræsjer det hver gang jeg spiller det Enten stopper hele greia opp, og lyden hakker, eller så får jeg blå bluescreen og mange skumle lyder fra PC-en Noen som vet om noe kan fikses..? Men spillet er jævlig artig, da! Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 FAEN, spillet kræsjer 9521847[/snapback] Er beta vettu, må regne med litt svinn ^^ 9521849[/snapback] Til meg Kræsjer det hver gang jeg spiller det Enten stopper hele greia opp, og lyden hakker, eller så får jeg blå bluescreen og mange skumle lyder fra PC-en Noen som vet om noe kan fikses..? Men spillet er jævlig artig, da! 9522870[/snapback] Får du BLÅ bluescreen?! ...sorry, jeg måtte bare Jeg har også kost meg med TF2 en liten time nå, og jeg må si jeg er imponert Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 FAEN, spillet kræsjer 9521847[/snapback] Er beta vettu, må regne med litt svinn ^^ 9521849[/snapback] Til meg Kræsjer det hver gang jeg spiller det Enten stopper hele greia opp, og lyden hakker, eller så får jeg blå bluescreen og mange skumle lyder fra PC-en Noen som vet om noe kan fikses..? Men spillet er jævlig artig, da! 9522870[/snapback] Får du BLÅ bluescreen?! ...sorry, jeg måtte bare Jeg har også kost meg med TF2 en liten time nå, og jeg må si jeg er imponert 9523001[/snapback] Jammen, den er HELT blå det bruker å være skrift liksom. Også kommer det høyfrekvente lyder fra PC-en, som on gnom sitter og skraper tallerkener med gafler der inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg